- Detta ämne har 79 svar, 14,936 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Fladric.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2014 kl. 14:45 #263491DavveDeltagare
1. Christian Andersson ons-lörd, 2 kvällsmat (laktosfritt)
2. Felix Kjellgren ons-lörd, 2 kvällsmat
3. Christian Svegenius ons-lörd, 2 kvällsmat
4. Catrine Johanson ons-lörd, 2 kvällsmat ( vitlöksfritt)
5. Vince ons-lörd, 2 kvällsmat med både laktos och vitlök….o även grodlår o sniglar om det finns
6. Johan Melin ons-lörd. 2 kvällsmat
7. Mikael Svantesson ons-lörd. 2 kvällsmat
8. Teddy Karlsson ons-lörd. 2 kvällsmat
9. Adam wed – sat, food n beer please
10. Stefan Söderberg Fre-Lör 1 Mat
11. Matthias Karlsson Fre-Lör 1 mat
12. Jocke Allenby Fre-Lör 1 mat
13. David Johansson Fre-Lör 1 mat
14. Fredrik Johansson Fre-Lör 1 mat
15. Sören Johansson Fre-Lör 1 matFan va fränt det ska bli att träffa gammla SSC vänner. Nu ska vi liva upp stämmningen 🙂
Suuuuubaruuuu ååååöööhhhhhöööö suuubaruuuu ååååöööhhhööö
12 januari, 2014 kl. 18:53 #263497SurbarbroDeltagare1. Christian Andersson ons-lörd, 2 kvällsmat (laktosfritt)
2. Felix Kjellgren ons-lörd, 2 kvällsmat
3. Christian Svegenius ons-lörd, 2 kvällsmat
4. Catrine Johanson ons-lörd, 2 kvällsmat ( vitlöksfritt)
5. Vince ons-lörd, 2 kvällsmat med både laktos och vitlök….o även grodlår o sniglar om det finns
6. Johan Melin ons-lörd. 2 kvällsmat
7. Mikael Svantesson ons-lörd. 2 kvällsmat
8. Teddy Karlsson ons-lörd. 2 kvällsmat
9. Adam wed – sat, food n beer please
10. Stefan Söderberg Fre-Lör 1 Mat
11. Matthias Karlsson Fre-Lör 1 mat
12. Jocke Allenby Fre-Lör 1 mat
13. David Johansson Fre-Lör 1 mat
14. Fredrik Johansson Fre-Lör 1 mat
15. Sören Johansson Fre-Lör 1 matFan va fränt det ska bli att träffa gammla SSC vänner. Nu ska vi liva upp stämmningen 🙂
Suuuuubaruuuu ååååöööhhhhhöööö suuubaruuuu ååååöööhhhööö
Kanonkul!
Evigheter sen jag såg dig. 😉
Är hela familjen med?Stämning, finns det alltid i SSC. Det vet väl alla , om inte så välkommen kom och kolla.
Kolla den andra tråden, där Andersson undrar vad ni vill äta.
Allt är kanongott.Ses i Rallyskogen. 🙂
19 januari, 2014 kl. 12:12 #263509AnderssonDeltagareANMÄLAN STÄNGD!
Eftersom vi inte blir så många och några bara sover där en natt kommer vi bara ha ett hus och några kommer få bo i ett annat hus som vi inte bott i tidigare men alla får någon stans att sova.21 januari, 2014 kl. 16:37 #263554FiddeFulingKeymasterHur var det med åka ifrån Göteborg med omnejd. När o hur åker alla upp? Hade vart lite kul att åka i sammlad trupp. Ni/vi som åker upp på onsdagen tänker jag på =]
21 januari, 2014 kl. 16:37 #263555FiddeFulingKeymasterTaggag som attan redan nu…. hihihi
23 januari, 2014 kl. 06:19 #263544VinceKeymasterHur var det med åka ifrån Göteborg med omnejd. När o hur åker alla upp? Hade vart lite kul att åka i sammlad trupp. Ni/vi som åker upp på onsdagen tänker jag på =]
Vet inte riktigt då jag är lite beroende av att Christian plockar upp mig i Alingsås på väg upp så det blir han som får bestämma tid (Ska ringa honom nästa vecka tänkte jag).Sen kan vi säkert även möta Andersson en bit upp (typ nånstans vid Mariestad)
23 januari, 2014 kl. 12:45 #263545VinceKeymasterVet inte riktigt då jag är lite beroende av att Christian plockar upp mig i Alingsås på väg upp så det blir han som får bestämma tid (Ska ringa honom nästa vecka tänkte jag).Sen kan vi säkert även möta Andersson en bit upp (typ nånstans vid Mariestad)
Har nu snackat med Andersson och smsat Christian S.
Planen för vi som åker från gbg område är följande. Vi kommer att möta Andersson 12-12:30 vid OKQ8 i Mariestad (MUGGEBO/RATTUGGLAN
54292 MARIESTAD). Där käkar vi en korv eller nåt och köper rallypass för att sedan fortsätta uppåt mot boendet. Vi siktar på att att vara på boendet vid ca 15:30 så man hinner bädda innan vi ger oss (de som vill iaf) ner mot Karlstad för att kolla på invigning kl.19.
Detaljerna kring när man behöver åka från olka platser i gbg får vi ta upp oss i mellan och anpassa starttider till väglag o.s.v. (Kan ta lite längre tid att ta sig fram vid halt väglag för de som inte kör Subaru ;)).23 januari, 2014 kl. 21:12 #263535Christian SDeltagare(Kan ta lite längre tid att ta sig fram vid halt väglag för de som inte kör Subaru ;)).
som oss då iom att vi åker framhjulsdriven Volvo V50 D3 med odubbade vinterdäckd—0.o—b
24 januari, 2014 kl. 05:11 #263546VinceKeymastersom oss då iom att vi åker framhjulsdriven Volvo V50 D3 med odubbade vinterdäckd—0.o—b
Jepp jag vet o det blir kanon det för vi kommer att åka bekvämt o snålt d—0.o—b. Kan säga att Andersson, när jag pratade med honom i telefon, använde lite grövre uttryck för att beskriva icke subaruförare 😉
24 januari, 2014 kl. 05:51 #263510AnderssonDeltagareHa ha ja det skulle hända något drastiskt om jag skulle svika min Forester 🙂 Har kört nästa 3100mil o imorgon är den 7 månader 😉 Mycket trevlig bil både att köra och åka i.
24 januari, 2014 kl. 06:54 #263539Daniel666DeltagareSynd att man missar detta även i år, saknar er mina små subba-vänner 🙂
27 januari, 2014 kl. 10:29 #263527xevzNär/var/hur tänkte folk från Stockholm åka?
27 januari, 2014 kl. 20:16 #263567ZlasherDeltagareNär/var/hur tänkte folk från Stockholm åka?
Jag kan komma iväg på onsdagen tidigast ca 17 tror jag…
Har dock inte pratat med Ted som ska åka med mig om nån tid.
Åker från söderort27 januari, 2014 kl. 21:13 #263498SurbarbroDeltagareNär/var/hur tänkte folk från Stockholm åka?
Jag funderade på att möta upp Andersson och Göteborgsgänget, i Örebro. Jag är ledig hela dagen. Måste bara räkna lite på när jag måste åka.
Nu går jag bara och laddar och längtar.
Andersson: Dags att öppna en ny tråd.
Kul att få ser er snart.
28 januari, 2014 kl. 06:36 #263547VinceKeymasterJag funderade på att möta upp Andersson och Göteborgsgänget, i Örebro. Jag är ledig hela dagen. Måste bara räkna lite på när jag måste åka.
Det kan bli svårt att möta oss i Örebro då vi inte åker via Örebro 😉
Vi möter Andersson i Mariestad och åker av e20 strax efter Mariestad. Vill du möta oss så blir det vid e18 i nivå med Kristinehamn eller Karlstad. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.