- Detta ämne har 79 svar, 14,936 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Fladric.
-
FörfattareInlägg
-
28 januari, 2014 kl. 07:25 #263499SurbarbroDeltagare
Det kan bli svårt att möta oss i Örebro då vi inte åker via Örebro 😉
Vi möter Andersson i Mariestad och åker av e20 strax efter Mariestad. Vill du möta oss så blir det vid e18 i nivå med Kristinehamn eller Karlstad.OK!
Jag kollade bara snabbt på eniro och han sa att ni åkte via Örebro men självklart finns et andra vägar.Vi ses vid huset.
Kör försiktigt.
28 januari, 2014 kl. 07:43 #263511AnderssonDeltagareOK!
Jag kollade bara snabbt på eniro och han sa att ni åkte via Örebro men självklart finns et andra vägar.Vi ses vid huset.
Kör försiktigt.
Vi kan nog ses i Karlstad annars, tippar på att vi är där vid 14 tiden eller strax efter.
28 januari, 2014 kl. 07:47 #263512AnderssonDeltagareJag kan komma iväg på onsdagen tidigast ca 17 tror jag…
Har dock inte pratat med Ted som ska åka med mig om nån tid.
Åker från söderortOk hur lång tid tar det för er till Karlstad sen? Invigningen börjar 19 och första start kl.20.00
28 januari, 2014 kl. 14:52 #263568ZlasherDeltagareOk hur lång tid tar det för er till Karlstad sen? Invigningen börjar 19 och första start kl.20.00
Enligt eniro tar det ca 3 timmar utan stopp. Men vad vet dem:)
Vi försöker komma iväg runt 17 tiden iaf.d—0.o—b28 januari, 2014 kl. 16:01 #263513AnderssonDeltagareEnligt eniro tar det ca 3 timmar utan stopp. Men vad vet dem:)
Vi försöker komma iväg runt 17 tiden iaf.d—0.o—bGör vad ni kan det är lite fränt det som häder där iaf d—0.o—b
28 januari, 2014 kl. 18:33 #263559TypeRDeltagareDay off so ill eat bfast then head on up 😉
30 januari, 2014 kl. 19:34 #263500SurbarbroDeltagareNär/var/hur tänkte folk från Stockholm åka?
Hej du!
När tänkte du åka från Stockholm?
Jag tänkte åka på förmiddagen och åka till boendet först. Då behöver vi inte åka i flera bilar.
Ska kolla med Andersson, hur det gänget kommer att göra.30 januari, 2014 kl. 22:34 #263528xevzHej du!
När tänkte du åka från Stockholm?
Jag tänkte åka på förmiddagen och åka till boendet först. Då behöver vi inte åka i flera bilar.
Ska kolla med Andersson, hur det gänget kommer att göra.Jag funderar lite på när man ska tänkas åka. Hade väl också tänkt ta turen förbi boendet först, kan tänka mig att det kan bli jobbigt nog med parkering i Karlstad… 🙂
Skönt att varva ner lite innan också, nästan fyra timmar i bil är ju sisådär kul i längden. :pKan vara trevligt att ta rygg på någon för att hitta boendet också, även om adress + GPS kanske fungerar?
Hur brukar ni göra med frukosten för övrigt? Folk köper med sig vad man vill ha eller brukar ni göra någon gemensam köpinsats och sen delar alla på kostnaden?
30 januari, 2014 kl. 22:48 #263501SurbarbroDeltagareJag funderar lite på när man ska tänkas åka. Hade väl också tänkt ta turen förbi boendet först, kan tänka mig att det kan bli jobbigt nog med parkering i Karlstad… 🙂
Skönt att varva ner lite innan också, nästan fyra timmar i bil är ju sisådär kul i längden. :pKan vara trevligt att ta rygg på någon för att hitta boendet också, även om adress + GPS kanske fungerar?
Hur brukar ni göra med frukosten för övrigt? Folk köper med sig vad man vill ha eller brukar ni göra någon gemensam köpinsats och sen delar alla på kostnaden?[/QUOTE
Du får gärna ligga först sen kan jag visa vägen.
P.g.a. Min fot blir ju så tung.Frukost och ev. något med på banorna.
Alla har med sig frukost eller pratar man ihop sig. Finns alltid några som inte har tänkt på det. Det finns alltid mat så att det räcker.
Du kan ju slå mig en pling.31 januari, 2014 kl. 21:04 #263548VinceKeymasterJag funderar lite på när man ska tänkas åka. Hade väl också tänkt ta turen förbi boendet först, kan tänka mig att det kan bli jobbigt nog med parkering i Karlstad… 🙂
Hur brukar ni göra med frukosten för övrigt? Folk köper med sig vad man vill ha eller brukar ni göra någon gemensam köpinsats och sen delar alla på kostnaden?
Ja parkering vid travbanan brukar bli fullt som f-n så det gäller att fylla bilarna o åka så få bilar som möjligt.
GPS hittar nog till boendet ja (min gjorde det första gången jag åkte dit iaf)
Frukost brukar folk ha med sig det som man absolut inte kan va utan iaf. Sen som Surbarbro skriver så finns det alltid mat. Lite korvar o sånt ska man ha som mellanmål ute i skogen. Tillbehör till kött 😉 kan även vara bra att ha.
Andersson (o vi då) kommer nog inte fram förrän 15:30 så mkt tidigare än så behöver man inte sikta på.
1 februari, 2014 kl. 10:17 #263536Christian SDeltagareHär är adressen till boendet Sörby 170, LAKENE , här är gps koordinater ifall ni hellre vill ha det.
WGS 84 (lat, lon): N 59° 58.316′, E 13° 29.200′
WGS 84 decimal (lat, lon): 59.97193, 13.48666
http://kartor.eniro.se/query?what=map_wp&search_word=s%C3%B6rby%2B170&geo_area=lakene1 februari, 2014 kl. 11:05 #263514AnderssonDeltagareSom sagt vi kommer va vid boendet runt halv fyra sen samåker vi till Karlstad vid fem ungefär.
Köp det du vill ha i rimlig mängd,alla behöver ju inte köpa ett smörpaket och kaffe. Jag köper juice och blåbärssoppa.
Torsdag tänkte jag grilla vildsvins filé mm. ta med er vad ni vill ha till det!
Fredag vildsvins kebab, ni tar med er egna tillbehör!
Lördag grillspett på rådjur jag fixar tzatsiki oxå och ni tar med er korvbröd!
Frågor på det?1 februari, 2014 kl. 11:24 #263560TypeRDeltagareWhat age was the boar 😉
1 februari, 2014 kl. 11:27 #263529xevzNågot mer man ska tänka på? Antar att det inte är förbäddat så sängkläder ska ju med.
Hur fungerar betalningen? Betalning på plats eller konanter/bank-/Swishöverföring till Andersson?
1 februari, 2014 kl. 13:50 #263537Christian SDeltagareNågot mer man ska tänka på? Antar att det inte är förbäddat så sängkläder ska ju med.
Hur fungerar betalningen? Betalning på plats eller konanter/bank-/Swishöverföring till Andersson?
stämmer att sängkläder får man ha dem själv.
du betalar med kontanter på plats till hon som äger huset så se till att ta ut pengar innan. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.