SSC Allmänt snack Träffar anmälan till bilsportmässan den 24 november

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 81 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

Haha det är ju tur vi lever i ett fritt land som det brukar heta 😀

Blocken
      Deltagare

kl 1100 är jag redan inne på mässan.//Daniel – Uteblir från gruppfoto

Du och jag kan utebli tillsammans, då vi inte åker Impreza längre… 😉

/Black

Janne248
        Deltagare

Ja Black and Larsa, när vill vi åka då? När vill vi vara där?!?!?!?

Blocken
          Deltagare

Hååååååååååååååyy!!

Tänkte rulla från Värsterås vid 10-tiden, åker nog egen bil då vi troligtvis blir flera – när åker du/ni?

/AB

syke
            Blockerad

Är det gruppfoto med bilarna vi pratar om? Eller att alla personer samlas inne på mässan?

Isåfall, ska gruppfotot tas kl. 12 vid mcdonalds, eller vid mässparkeringen?

Blocken
              Deltagare

Hååååååååååååååyy!!Tänkte rulla från Värsterås vid 10-tiden, åker nog egen bil då vi troligtvis blir flera – när åker du/ni?/AB

Eftersom IM bjuder på fika mellan 12-14 kan ju vara smart att vara där då. Fika till 50 pers har Charolina på IM fixat. Tackar!

/Block

Janne248
                Deltagare

Hååååååååååååååyy!!Tänkte rulla från Värsterås vid 10-tiden, åker nog egen bil då vi troligtvis blir flera – när åker du/ni?/AB

Aha! Pratade nyss med Larsa, vi var inne på att åka vid 0700 från LA då jag måste åka hem igen senast 1500…..

Blocken
                  Deltagare

Aha! Pratade nyss med Larsa, vi var inne på att åka vid 0700 från LA då jag måste åka hem igen senast 1500…..

Ruhe Straße! Jag åker diesel-kokar-SAAB 🙂

Håjj håjj!

/AB

Koffe
                    Keymaster

Är det gruppfoto med bilarna vi pratar om? Eller att alla personer samlas inne på mässan?Isåfall, ska gruppfotot tas kl. 12 vid mcdonalds, eller vid mässparkeringen?

Jag undrar detsamma. Klockan 12 kommer jag med största sannolikhet redan vara inne på mässan (ev. vid IMs monter tom) och kommer nog inte ha nån jättelust att rusa ut i garaget, hämta bilen, bli av med parkeringen osv… Men det är ju jag det =)

MariaimprezaGT
                      Deltagare

nu till nåt viktigare…. hur gör vi på lördag kväll?? :+

Maria

Audi is teh ####!!

daniel83
                        Deltagare

Jag och kompisen åker från Irsta/Västerås kl 0800.

//Daniel

griml0ck
                          Deltagare

11:00 vid mcdonalds för dom som vill träffas upp då. Parkering på fräsig grusparkering efter uppsamling. Kanske ta nått grupp foto oxo 🙂

Tror inte nån kommer orka åka o hämta sin bil o träffas för nått foto mitt under mässbesöket.

Tråkigt att det verkar vara så få som har lust att träffas upp innan. 🙁 Men vi syns väl vid subaru montern kl 12-14 annars.

/J – kanske sliter ut RA:n, hur jobbigt ere o ställa av o på för en dag tro? 😛

Adam K
                            Deltagare

Jag kommer dit, då, vilken McD (var)? (Brukar inte åka till Älvsjö för att äta flottpuckar…)

/A- med stans skitigaste Impreza

Ubbe
                              Deltagare

Kommer också till 11:00. Gissar att vi snackar om McD mitt emot mässan, på andra sidan Huddingevägen?

Mvh
                                Urban

OzO
                                Deltagare

Träff utanför mässområdet mitt under pågående mässa är väl inte klipskt? Jag är i alla fall inomhus under hela mässan med start från när dom öppnar… så det blir IM-fika! :+ 😀

/G
                                  _____
                                  ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 81 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.