SSC Allmänt snack Träffar anmälan till bilsportmässan den 24 november

Visar 6 inlägg - 76 till 81 (av 81 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Jag hinner förmodligen inte dit pga av att jag älskar mitt jobb så mycket…

Är ganska mätt ändå efter långloppsgocart med Mattias Ekström, Fredrik Ekblom, Edward Sandström mfl. idag 🙂 Inte för att man hängde på dom direkt men jäkla skoj ändå :7 Janne Blomkvist åkte man iaf förbi :p

/Claes – lite får man väl name-droppa? 😉

Patrik K
      Deltagare

Ja jag får nog ändra mig … går nog direkt in på mässan då jag med ska åka hyffsat tidigt. Men fikat och den eventuella gruppbilden tillsammans med Carolina i IM-montern vill man ju haka på =)

Vi hörs o ses därinne!

OZO: ”Ska vi gå ihop?” 😀

// Patrik K – som har slaggat hos farsan och ska ta sig en dusch o sen rulla mot mässan

PPP
        Deltagare

Jag måste be om ursäkt för att vi inte hann till gruppfotot! Vi anlände dit strax före tre men hade fyra ungar med oss (två lånade). Det tog ett tag innan vi ens hann in till bilarna. Vi gick sedan runt kanske 60% av utställningen, men utan att hitta montern. Sedan ville alla utom jag gå hem. (Varpå förstås även jag var tvungen att gå.) ;(

Så, jag ville istället nu ödmjukast tacka för biljetterna! Det var kanonkul att går runt, och ungarna var hysteriskt entusiastiska (tills de kollapsade då). 🙂

Det var också roligt att se en STI-08 i verkligheten. 😮 Min fru tyckte den var elegant, men jag tycker nog att den skulle haft lite mer karaktär och attityd.

MariaimprezaGT
          Deltagare

Jag måste be om ursäkt för att vi inte hann till gruppfotot! Vi anlände dit strax före tre men hade fyra ungar med oss (två lånade). Det tog ett tag innan vi ens hann in till bilarna. Vi gick sedan runt kanske 60% av utställningen, men utan att hitta montern. Sedan ville alla utom jag gå hem. (Varpå förstås även jag var tvungen att gå.) ;( Så, jag ville istället nu ödmjukast tacka för biljetterna! Det var kanonkul att går runt, och ungarna var hysteriskt entusiastiska (tills de kollapsade då). 🙂 Det var också roligt att se en STI-08 i verkligheten. 😮 Min fru tyckte den var elegant, men jag tycker nog att den skulle haft lite mer karaktär och attityd.

varsegod!

Tyvärr var de nog många som inte hittade till montern så de stod ”autokatalogen” på trailen… Men jag såg många ansikten iaf! Har haft det riktigt kul även om jag är väldigt trött.. Griml0ck var dock tröttare 😉

Maria

Audi is teh ####!!

Surbarbro
            Deltagare

Tack, Maria och alla er andra på Autoexperten, som gav oss en fantastisk present.
              HALLÅ1 Har lagt dem på verktyg. Ovanligt!
              😀 😀 😀 😀 Ny Boki!:o 😮 😮
              Nu väntar jag med spänning!
              Sov gott!
              / Cathis

😉

Palm
              Deltagare

Tack, Maria och alla er andra på Autoexperten, som gav oss en fantastisk present.HALLÅ1 Har lagt dem på verktyg. Ovanligt!:D 😀 😀 😀 Ny Boki!:o 😮 😮 Nu väntar jag med spänning!Sov gott!/ Cathis;)

Vad för present? eller menade du biljetterna?

Visar 6 inlägg - 76 till 81 (av 81 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.