SSC Allmänt snack Träffar Anmälningstråd Konbana SAD Västerås 090906

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

Blir det någon Stockholmskaravan? McD Barkarby 07:00 som vanligt?

Självklart!

SPiKE
      Deltagare

1. Jeppe Klar
        2.
        3. Krille G Klar
        4. Ubbe Klar
        5. Lotta Klar
        6. Syke Klar
        7. Roadtip85 Klar
        8. Karlzzon1 Klar
        9. TKarlsson Klar
        10.Halle Klar
        11.Fiken Klar
        12.Rapp Klar
        13.dojjan_74 klar
        14.
        15.
        16.
        17.
        18.
        19.
        20.

Kommer tyvärr inte att närvara, bakdiffen på STI -06 har en livslängd på 8030 mil och min har gått 8035…

bobban
        Deltagare

.Kommer tyvärr inte att närvara, bakdiffen på STI -06 har en livslängd på 8030 mil och min har gått 8035…

tråkigt vad hände? Vi sågs ju idag va det när ni skulle dra hem från sörping eller?

syke
          Blockerad

Jag kommer som sagt lite senare. Cart ska lastas och släp ska hämtas. Siktar på att åka 8 från Bromma, räknar med att vara i v-ås vid 9-tiden.

SPiKE
            Deltagare

tråkigt vad hände? Vi sågs ju idag va det när ni skulle dra hem från sörping eller?

Det smäller/klonkar riktigt elakt i bakvagnen när hjulen går olika fort typ i en kraftig sväng eller brehas på grus. Vilken tur att det finns folk som bara gör nya bakvagnar till kokare 🙂

/ Henrik

bobban
              Deltagare

Det smäller/klonkar riktigt elakt i bakvagnen när hjulen går olika fort typ i en kraftig sväng eller brehas på grus. Vilken tur att det finns folk som bara gör nya bakvagnar till kokare :)/ Henrik

Det är tur att det finnes sånna som bara gör sånt men jag lider med dig för det är ju inte billigt med en ny/renovering bakaxel.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.