Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    Turbovin
    Deltagare

Har inte v-limited blå stolar?

Kvarnis
      Deltagare

Kommer bilen från Japan kan man f-n få det mesta på bilen, det är bara att kryssa i 😉 😀

V-limted brukar dock vara numerade

tendency
        Deltagare

Ganska säker på att alla limitedbilar är numrerade (nummerskylt under askkoppen framför växelspaken).

Angående blå stolar, så är det väl bara en viss sorts limited som har dom. Finns en Type RA v5 V-Limited i Sverige som har de svartgrå STi-stolarna med röda inlägg.

Jonas.L
          Deltagare

Superläcker!!! 🙂

Hur gick själva resan till?

Flyg till GB, båt hem?

Undrar lite, då man själv har haft suget efter detta från och till 😉

Allt gått smidigt än så länge?

Tack:)

Resan va väldigt jobbig måste jag säga, pga vädret, Inställt flyg till Irland och massa andra förseningar osv osv.. va hemma 24 timmar senare än vi beräknat så.
            Flyg till London sen tänkte vi ta båten från immingham men den va full fick vi reda på innan vi skulle åka så bestämde vi oss för att köra hem istället.

Tycker absolut du ska göra det, de är värt det i slutändan när man väl har kommit hem till sverige känns det grymt skönt, Men kolla vädret innan 😉

Jonas.L
            Deltagare

Ang blåa stolarna så kom inte dom till version 6 ? eller är jag ute och cyklar nu 😛

challe
              Deltagare

Riktigt snygg :):)

Stort grattis

Jonas.L
                Deltagare

Tack oskar och challe.

tendency
                  Deltagare

dom blåa med SWRT logga satt väl bara i v-limited som sagt, iaf vad jag har sett i annonser etc. V-limited har väl även blåa paneler runt mittkonsollen, växelspaken och hastighetsmätarhuset?

Men åtminstone inte i alla V-limited, jag har sett både Type R & RA med de vanliga svartgråröda STi-stolarna. De blå panelerna har jag ingen aning om, men de sitter inte heller i alla V-limited, inte vad jag har sett.

Grusdraparn
                    Deltagare

Ser väldigt fin ut, grattis!

Svindle
                      Deltagare

Underbar bil, får man fråga vad bilen och hela kalaset gick lös på?

Jonas.L
                        Deltagare

Underbar bil, får man fråga vad bilen och hela kalaset gick lös på?

Tack. Det har gått på ca 105k 🙂

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.