Tjena..Tänkte berätta en liten historia…
I April råkade jag backa in våran traktor, det är en lång historia bara det, men huvudsaken är att det blev ett par otäcka bucklor på baken..:( .. Åker veckan efter till den lokala verkstaden för att gör upp om lagning o.s.v. Dom säger att dom har en del å göra och ett par veckor kunde jag ju tänka mig att vänta så jag tänker inte mer på det.. ett par veckor blir till en månad och jag pratar med verkstaden, dom säger att dom ska ringa mig när dom har tid… så fortsätter det. Och efter en del tjafs fram och tillbaka så har jag helt tappat förtroende för dom (tråkigt då man ändå känner dom å har kontakt med dom nästan dagligen)…:-(
Så idag var jag på ett annat plåtslagegeri å fick tid om 1,5 vecka. Detta är en mycket seriös och profsig firma så nu tror jag det äntligen ska lösa sig..
det är inte kul å vänta, jag väntade väl ca 1,5mån på vingen efter det att den blivit stulen..
men när den väl kommit blev det kanon + lite till för jag fick lite extra fixat oxå 🙂
”försäkrings verkstaden” gjorde ett kalasjobb!
EDIT: jag fick välja vilken verkstad jag ville faktiskt..underbart. jag fick bara ett föräkringsnummer som jag skulle ge till verkstaden som skulle fixa bilen..
Mvh Johan
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.