› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › ÄNTLIGEN fått…
- Detta ämne har 57 svar, 2,817 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
30 maj, 2005 kl. 10:20 #98019
jraberg
Deltagare.. 😮 Härligt!! den där kommer väl på jubileet så vi kan få den på film åxå?
Sitter det bromsljus nere vid kofångaren högra nedre kant innan bakkjol?
Ser att grannen eller du är glada över bilen med då flaggan e på topp
😀-JR
30 maj, 2005 kl. 10:31 #98009Perra
DeltagareGRATTIS! Hipp hipp hurraaaaa!!! 😀 😀 😀
Det va på tiden, Klas! Sketfrän bil ser det ut att vara! :7 Nu vill jag bara se den i action och åka med en sväng. 🙂
/P
30 maj, 2005 kl. 10:53 #98046Mats
DeltagareBorde vara dimljus. Då man måste ha sånt i UK…
Mats GBG
Svart e snyggast30 maj, 2005 kl. 11:47 #98033Grusdraparn
DeltagareAngående jubileet så står det för närvarande 0-1 (Klas utan katalysator v.s. SBP) måste lösa det först. Sen är det ju en hastighetsmätartavla som ska till också.
Är det någon som åker med Graham Goode’s hela avgassystem med dubbla ljuddämpare och race-kat? Funderar lite på ett sådant, någon som har erfarenheter?
/K
Edit som sitter här brevid tillägger att röda ljuset under stötfångaren är ett dimljus, helt rätt!
30 maj, 2005 kl. 11:56 #98034Grusdraparn
DeltagareSjälvklart ordnar vi en provtur till Mr: Right-Hand-Drive him self (Perra). Frugans bil snart redo?
/K – som kanske skulle ta å jobba lite nu också
30 maj, 2005 kl. 11:58 #98004SecretAgentMan
DeltagareAngående jubileet så står det för närvarande 0-1 (Klas utan katalysator v.s. SBP) måste lösa det först. Sen är det ju en hastighetsmätartavla som ska till också.Är det någon som åker med Graham Goode’s hela avgassystem med dubbla ljuddämpare och race-kat? Funderar lite på ett sådant, någon som har erfarenheter?/KEdit som sitter här brevid tillägger att röda ljuset under stötfångaren är ett dimljus, helt rätt!
Originalaga med en hel skrälldus dämpare och kattar ligger det och skräpar i wild sourhammer.
Det får han låna om det är så! 🙂/J
30 maj, 2005 kl. 12:02 #98055subaru
DeltagareAngående jubileet så står det för närvarande 0-1 (Klas utan katalysator v.s. SBP) måste lösa det först. Sen är det ju en hastighetsmätartavla som ska till också.Är det någon som åker med Graham Goode’s hela avgassystem med dubbla ljuddämpare och race-kat? Funderar lite på ett sådant, någon som har erfarenheter?/KEdit som sitter här brevid tillägger att röda ljuset under stötfångaren är ett dimljus, helt rätt!
du vet att du måste ändra lyktorna också va? så du inte åker till SBP o ska regga den med UK ljusen och får nedslag på det. Får jag fråga hur mycket du gav för den? (ska eventuellt handla en type R från UK själv) och hur du tog den till sverige ? me färja eller körde du hem den via europa =) ? nåt annat som man behöver tänka på så säg gärna till..annars tycker jag det är en mycket grym bil måste jag säga x( x( :7 :7 :7
30 maj, 2005 kl. 12:05 #98028modulated
Deltagaredu vet att du måste ändra lyktorna också va? så du inte åker till SBP o ska regga den med UK ljusen och får nedslag på det.
Men alltså vad är det egentligen för skillnad på UK-lampor och
svenska? Ser inte ljus sammalika ut i hela världen?!// Patrick P – behöver bli upplyst.. om ni ursäktar ordvitsen.
Regionsansvarig Västerås
30 maj, 2005 kl. 12:11 #98043frippe
Deltagaredom kör inte på likasamma sida av vägen som oss,med bländnings risk som följd..
30 maj, 2005 kl. 12:23 #98005SecretAgentMan
Deltagaredom kör inte på likasamma sida av vägen som oss,med bländnings risk som följd..
Det är ljusbilden på lampera’ som skiljer sig mellan fel- och rättstyrt. 🙂
/J
30 maj, 2005 kl. 12:26 #98021Kocken
DeltagareOJ roligt, grattis till en mycket fin bil!!Nu kanske du förstår varför jag har haft 2st 😉
Vi kanske skulle starta en Type r klubb?
Btw hojta till om du behöver hlälp med konverteringen av MPH til KMH
Mvh
Andreas
30 maj, 2005 kl. 12:30 #98029modulated
DeltagareAha påverkar sånt oxå, ja där ser man vad man inte kan om
belsyning på bilar… men att de kör på fel sida av vägen
det visste jag iaf 😀// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
30 maj, 2005 kl. 12:32 #98057Niklas
DeltagareDet är ljusbilden på lampera’ som skiljer sig mellan fel- och rättstyrt. :)/J
Kan han inte bara sätta höger ljus på vänster sida och vänster på höger sida? Kan behövas lite silvertejp för att få det hela att sitta ordentligt.
30 maj, 2005 kl. 12:34 #98006SecretAgentMan
DeltagareJapp, med slägga, silvertejp och dremel löser man det mesta. :+
30 maj, 2005 kl. 12:42 #98049FeA
DeltagareAphårt! 😉 😮 🙂 :7
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.