SSC Allmänt snack Allmänt småprat äntligen på väg tillbaks igen

• Detta ämne har 20 svar, 1,368 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år sedan av Davve.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    rallymarkus
    Deltagare

Ja om nu allt går vägen så kommer jag att hämta ut en nästan ny impreza i mellandagarna 🙂

givetvis en turbo fast denna gång me dieselmotor..

och den var även röd, ja som inte tänkte ha en tillröd bil..

givetvis sportmodellen

är så spyless o åka runt me gamla skräpbilar, de blir då knappt nå billigare bara mera jobb o ligga i garaget o meka o strula..

nästan hela lediveckorna e man ju i garaget numera, men de blir no bättre sen så får man va ute o leka istället 🙂

har ju kvar mina rallydäck, så de blir diesel o isbana i vinter hehe

så nu håller jag tummarna på att min tänkta affär kommer o lösa sig

längtar…:+

rallymarkus
      Deltagare

Ja om nu allt går vägen så kommer jag att hämta ut en nästan ny impreza i mellandagarna 🙂

givetvis en turbo fast denna gång me dieselmotor..

och den var även röd, ja som inte tänkte ha en tillröd bil..

givetvis sportmodellen

är så spyless o åka runt me gamla skräpbilar, de blir då knappt nå billigare bara mera jobb o ligga i garaget o meka o strula..

nästan hela lediveckorna e man ju i garaget numera, men de blir no bättre sen så får man va ute o leka istället 🙂

har ju kvar mina rallydäck, så de blir diesel o isbana i vinter hehe

så nu håller jag tummarna på att min tänkta affär kommer o lösa sig

längtar…:+

Kvarnis
        Deltagare

Välkommen tillbaka, å grattis till nya bilen 🙂

Kvarnis
          Deltagare

Välkommen tillbaka, å grattis till nya bilen 🙂

rallymarkus
            Deltagare

Visst är en diesel välkommen i klubben?
              tänkte de e ju en impreza med TURBO :+

nån som vet va de är för bultcirkel på dom nya?

hoppas på 5/100 för då passar mina rallydäck

o i så fall blir de konbana på is i jokkmokk i vinter

rallymarkus
              Deltagare

Visst är en diesel välkommen i klubben?
                tänkte de e ju en impreza med TURBO :+

nån som vet va de är för bultcirkel på dom nya?

hoppas på 5/100 för då passar mina rallydäck

o i så fall blir de konbana på is i jokkmokk i vinter

Fricke.w
                Deltagare

Kan nog med all säkerhet säga att de är 5X114.3 på dom nya, har för mig att de är samma bulltmönster som på min, så tyvär ;( passar nog inte dina gammla fälgar, men däcken kan du vel behålla 😉 sedan sälja dina gammla fälgar och köpa nå begagnade från 05-09 med 5×114.3 att sätta däcken på 🙂

Fricke.w
                  Deltagare

Kan nog med all säkerhet säga att de är 5X114.3 på dom nya, har för mig att de är samma bulltmönster som på min, så tyvär ;( passar nog inte dina gammla fälgar, men däcken kan du vel behålla 😉 sedan sälja dina gammla fälgar och köpa nå begagnade från 05-09 med 5×114.3 att sätta däcken på 🙂

Mumin
                    Deltagare

yep 114,3 är det och en sak till…. ta det lungt med kopplingen… och btw den laddar hela 1,7 😀 1bar mer än GT. sen är de ju KCR box ett måste 😀

men röda med sporten är ju rå snygg!! ett bra val.. finns inga sportmodeller kvar i sverige.,. kommer typ april 2010. igen.. + en lite facelift kommer till imprezorna 2010 😮

Mumin
                      Deltagare

yep 114,3 är det och en sak till…. ta det lungt med kopplingen… och btw den laddar hela 1,7 😀 1bar mer än GT. sen är de ju KCR box ett måste 😀

men röda med sporten är ju rå snygg!! ett bra val.. finns inga sportmodeller kvar i sverige.,. kommer typ april 2010. igen.. + en lite facelift kommer till imprezorna 2010 😮

rallymarkus
                        Deltagare

Va blir de för facelift? Fan va irriterande de e ju en 09 ja handlat va blir de som skiljer?
                          Hmm så de e större fan misstänkte det får väl handla nya plåtisar som passar den.

Är kopplingen klen på dom?
                          De e ju synd att de e levtid ända tills april på en ny 10 sport

rallymarkus
                          Deltagare

Va blir de för facelift? Fan va irriterande de e ju en 09 ja handlat va blir de som skiljer?
                            Hmm så de e större fan misstänkte det får väl handla nya plåtisar som passar den.

Är kopplingen klen på dom?
                            De e ju synd att de e levtid ända tills april på en ny 10 sport

Mumin
                            Deltagare

vet inte om kopplingen är klen men vi hade en kund som hade kört ner kopplingen och svänghjulet var bara skräp av.. men 570 mil är ju record 😛

bara en så troligen föraren det är fel på! annars en kanon bil.. och synd bara att sniken går bättre 😛 0-100 typ 0,5sec snabbare 😛

Mumin
                              Deltagare

vet inte om kopplingen är klen men vi hade en kund som hade kört ner kopplingen och svänghjulet var bara skräp av.. men 570 mil är ju record 😛

bara en så troligen föraren det är fel på! annars en kanon bil.. och synd bara att sniken går bättre 😛 0-100 typ 0,5sec snabbare 😛

rallymarkus
                                Deltagare

nån som vet vad faceliften innefattar?
                                  de e ju lite irriterande om man köper en 09 o sen blir de nåt bättre me 10:an… men de e väl bara o slå till..

dom ligger ju högt i pris alla dieslar verkar det som..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.