› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Apexi avc-r,HKS luft filter mm mm
- Detta ämne har 5 svar, 1,440 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 10 månader sedan av
Fricke.w.
-
FörfattareInlägg
-
30 mars, 2011 kl. 08:49 #25523
Fricke.w
DeltagareTja då bilen inte mappades med apexi avc-r enheten, så tänkte jag sälja den i stälet, fin uppgradering till din gt eller tidig sti, om du vill kunna styra laddtrycket, har väldigt många funktioner så bäst är om du läser på själv vad den kan göra 🙂 http://www.apexi-usa.com/content/pdf6115.pdf
Pris på den 2600:-

kan även fås med anpassad klock pod för newage bilar.

Äkta HKS svamp filter, med sprit nytt grönt filter på, stora modelen på de filtret, sammt att jag sat in en rostfri anslutnings trat på de, då orginal i plast sprak, när jag skulle dra åt de på vintern, så de lär alldrig hända i gen 🙂

Sen har vi en perrin silicon slang i svart som sitter mellan orginal luft filter box och turbo inlet pipe.

säg 300:- för den då.Agency Power side feed fule rails, säljes på grund av fel köp, inte dyr på dom, ge mig ett halv vetigt bud 😉

Har även orginal turbo inletpipe, pris bud på den.
Även orginal topploks bulltar köpta på nyboms bil subaru handlarn, ligger kvar i orginal för packningarna. 650:- biligt då jag gav de dubbla i alla fall.
Sen finns även ett orginal grenrör från min ej257 motor, vet inte om de skiljer nå i mimension från wrx, men up pipen är ju kannske eftertraktad i alla fall då de inte är nå katt eller liknande på den. pris bud.
Finns även orginal olje pump ej257 i bättre begagnat skick, samt vatten pump i fel frit skick, samt orginal sump platta mm mm.
MVH
Fredrik30 mars, 2011 kl. 09:03 #221196Fricke.w
DeltagareJa just ja höll alldeless på att glöma att jag har ett par Power enterprise 715cc spridare till salu också, varför de blir de udda cc måtet kan ni få förklarat här http://www.powerenterpriseusa.net/products/fuel/injector/index.htm
så är ju i gentligen ett par 650cc spridare på 2.5bar, men efter som subborna kör med 3.0bar så blir de ju alltså då 715cc.

1800:- för dom31 mars, 2011 kl. 08:54 #221197Fricke.w
DeltagareHar även komplet koppling med tryck plata, 6vxl låda sti, normalt slitage inge sönder kört, ge ett bud på den som du tycker passar.
Sen finns även broms skivor fram från sti 5×114,3 även där normalt slitage, dessa skivor har jag sprick indikerings testat på jobbet och inga sprickor i någon av skivorna, kan eventuelt sätta upp skivorna i svarven och putsa av yterst lite på dom, så ser dom ju ut som ny sen, pris 400:-
3 april, 2011 kl. 11:15 #221200fjar
Deltagarevad ska du ha för sti lådan är intresserad mvh
4 april, 2011 kl. 08:47 #221198Fricke.w
DeltagareNågon växel låda säljer jag inte 🙂 där emot så är de koplingen från 6vxl newage sti med lamel och tryck platta som är till salu.
8 april, 2011 kl. 16:07 #221199Fricke.w
DeltagareBroms skivor och apexi avc-r såld.
Allt annat kvar. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.