› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › APS kitt…..
- Detta ämne har 32 svar, 2,606 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av
Amit.
-
FörfattareInlägg
-
7 december, 2004 kl. 13:02 #8221
Amit
Deltagarehej !
undrar vadför saker aps kittet innehåller…. de dyrt att köpa hos ts.. men man kan väl köpa liknande lösa delar och sen be dom mappa…tack
MVH AMIT
7 december, 2004 kl. 13:15 #92463SecretAgentMan
DeltagareEller så pratar du med Trollspeed, de är de enda jag personligen skulle låta unichippa bilen.
/J
7 december, 2004 kl. 13:34 #92494Niklas
DeltagareTS har både nöjda och missnöjda kunder. Själv fick jag 250hk med min orginal Impreza när de testade bilen på deras bänk. Detta pga ”mycket syre i luften”. Något som får mig att tänka en och två gånger innan jag hade bett dem testa och sätta gränserna för bilen.
Jerrys tips låter bra, fast har hört att det kan ta väldigt lång tid att komma till där. Eller är det bara för deras bänk?
7 december, 2004 kl. 13:44 #92485down_the_drain
DeltagareTs är nog inget bra val.Agenten på forumet här var och fick bilen unichip mappad hos dem. Blev bara skit, laddtryck på 0.9, lite spikningar osv. Han kontaktade trollspeed, körde upp dit och fick bilen rejält mappad istället. Blev skit nöjd hos Trollspeed.
/P
8 december, 2004 kl. 20:01 #92486Larry
DeltagareUndrar vilken bil det kan vara????? x( x( x(
En sak ska du veta Patrik! Jag HATAR idioter
som ljuger mig rakt upp i ansiktet!!!
Har fått veta både den ena och andra sanningen
om bilen som motorlampan ”aldrig hade lyst på”
och som aldrig varit krockad…Finns inga som helsta problem att häva köpet
rent juridiskt för alla dom här grejerna…
men det tänker jag inte nu när jag äntligen
har fått ordning på bilen EFTER ALLT DU KÖRT SÖNDER! x(10 december, 2004 kl. 18:48 #92478Amit
Deltagareokej?
ja ok jag mappar hos trolspeed fast jag undrar vilka grejer det är dom har i 330 kittet?
mvh AMIT…
Amit11 december, 2004 kl. 00:07 #92471OzO
DeltagareIbland undrar jag om det inte vore på plats att banna alla inlägg med ärligtmenadeargasmileysinlägg…? Fast då vore det inte ett fritt forum. Men håll er gärna till ämnet… :+
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::11 december, 2004 kl. 11:59 #92479Amit
Deltagare>Ibland undrar jag om det inte vore på plats att banna alla
>inlägg med ärligtmenadeargasmileysinlägg…? Fast då vore det
>inte ett fritt forum. Men håll er gärna till ämnet… :+
>
>håller verkligen med …..
Amit11 december, 2004 kl. 18:55 #92487Larry
DeltagareJag säger ingenting…
…mer än att ta det goda rådet och köp aldrig en
bil eller någonting annat av den kille som kallar
sig för något i stil med Ghostbusters!
Du blir grundlurad!11 december, 2004 kl. 19:03 #92476ADDE.H
DeltagareJag tycker det är bra att folk berättar sådana saker.Kan bara gynna oss subaruägare.
/Adde
11 december, 2004 kl. 19:06 #92488Larry
DeltagareSorry om jag tog i med de stora orden men jag skulle
kunna …… om jag träffade honom.
Håller med om att det inte borde vara den stilen på
forumet men No 1 bad om det…11 december, 2004 kl. 19:07 #92489Larry
DeltagareFörövrigt är jag mycket nöjd med APS grejorna…
Men låt JRM fixat åt dig! Dom vet vad dom pysslar
med! Till skillnad från andra hemmafixare…12 december, 2004 kl. 20:15 #92464SecretAgentMan
DeltagareOI!
Inte racka ned på oss hempulare – jag (tror) mig veta vad jag pysslar med, även fast det mekas rätt bra i garaget hemma. 😉 😀
Är det ett komplett APS-kitt som skall inhandlas (rätt dyrt för vad man får om jag minns rätt) så skulle jag absolut låta Trollspeed mappa unichippet.
/J
12 december, 2004 kl. 20:28 #92480Amit
Deltagaredet jag menar är vad är det för grejer de använder i sina kitt??? turbo m.m?? och om det finns billigare alternativ..?
Amit13 december, 2004 kl. 06:23 #92465SecretAgentMan
DeltagarePlocka ihop delar själv blir alltid billigare, vissa delar kanske man till och med kan stå ut med att handla beggat (avgassystem osv).
/J
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”APS kitt…..” är stängt för nya svar.