SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Är denna vinge godkänd?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    23.3t
    Deltagare

Får ja köpa den här vingen? eller blir ja mobbad?
      Tyckte den var billig iaf. Vilke vinge är annars snyggast? är lite okunnig i impreza stallet än så länge.

http://www.hallsjostyling.com/
      (Denna model tänkte ja på Impreza SB-008)

tack, vh

Janne248
      Deltagare
        23.3t
        Deltagare

jo

Niklas
          Deltagare

Ser ut som en STI 5 eller 6 replika. Enligt VV godkänd men det betyder inte att en sur polis kommer att hoppa över ett bonusbesök hos SBP för dig och din bil.

23.3t
            Deltagare

Jo men ja tänkte inte vad polisen tycker utan om du tycker den är snygg typ.. så man inte beställer en vinge som är ful 🙂

men tack iaf för ditt svar…

Niklas
              Deltagare

Jaha, läste ”godkänd” och trodde du menade det som alla andra menar när de snackar om vingar och godkänd.

Med tanke på att kanske 25% av medlemmarna i klubben har den vingen så är du nog home safe. Vad andra människor som inte är kunniga tycker vågar jag inte svara för. Frågan är varför man bryr sig om vad andra tycker, köp den för att DU gillar den och bry dig inte om vad andra tyCCer.

nisse
                Deltagare

den passar inte på nån subaru…

passade inte på min gt…
                  passar inte på wrx…

läs här

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=12&topic_id=2042&mesg_id=2042&listing_type=search

tyvärr x(

Niklas
                  Deltagare

Tyckte väl att jag kände igen företaget men kunde inte komma ihåg det.

23.3t
                    Deltagare

Om detta stämmer ska du ha super tack, hade precis tänkt beställa en innan ja läste detta. Men varför har 25% av klubben denna vinga om den inte passar? eller är det bara hallsjos vinge som inte passar?

har en GT -00 ja, och du menar att den inte skulle passa? ringde dit innan idag och frågade, och dom sa att den passade.

Vart hittar jag då en vinge? vill köpa en nu! vill ha den till på tisdag nästa vecka…

mvh

Niklas
                      Deltagare

Snacka med Prospeed om de har någon vinge hemma. De bör kunna skicka en imorgon isf. Glöm inte att alla vingar är olackade från försäljare.

25% av medlemmarna har en sån vinge (modellen) som de köpt från andra medlemmar eller från firmor utomlands (tex England). Lycka till i vingjakten.

Strat
                        Deltagare

Vingen är inte godkänd av VV… Det dokument som cirkulerar friar (eventuellt) bara P1-vingen.

Enligt SBP är typ inte ens originalvingen godkänd… *suck*

Niklas
                          Deltagare

Strat: där är ju en bild på STI-vingen också, eller har jag fattat det fel?

Strat
                            Deltagare

Det är 3 olika bilder på P1:ans.

Janne248
                              Deltagare

>Vingen är inte godkänd av VV… Det dokument som cirkulerar
                                >friar (eventuellt) bara P1-vingen.

Köp en P1 vinge då! Den är ju jäkla snygg, hade jag inte S201 STi vingen så skulle jag köpa en sådan.

Finns hos: http://www.revolution-motorstore.co.uk/
                                Klicka dig fram…..går ej att höger klicka på sidan.

moken
                                Deltagare

Ringde åxå firman o frågade om den passa på min -98. Nja sa dom, det kunde bli en liten glipa under den, för den var till -00 egentligen men det var inte ngn större grej beroende på hur kinkig man var…
                                  Dom sade även att dom sålt en del till 98:or och endast haft en kille som hade lämnat tillbaks den…

Så vad tror man? Priset var ju bra, modellen snygg:-)
                                  Men hur är passformen? Ngt man kan spackla till annars kanske?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.