Hur går det med felsökningen, personligen orkar jag knappt läsa nåt på forumet än mindre kommentera då det tar 5-10sekunder varje gång man klickar. Så här långsamt var det inte förr vad är skillnaden, visst hade ni flyttat forumet.
Yes, forumet är flyttat, men det tar absolut inte 5 – 10 sekunder för varje klick för mig. Första gången jag laddar sidan för dagen kan det gå lite segt, men sen går det undan!
Jag tycker fortfarande att forumet är betydligt segare än förr. Ibland när man klickar på en tråd/inlägg så hänger den sig gott och väl 5-10 sekunder…dock inte jämt.
Håller med Mats, forumet är fortfarande rättså segt.Speciellt vid första visningen.Går dock att leva med:)
/Peter
Jag tycker fortfarande att forumet är betydligt segare än förr. Ibland när man klickar på en tråd/inlägg så hänger den sig gott och väl 5-10 sekunder…dock inte jämt.
upplever också att det är lite små segt ibland, tycker dåck att det verkar ha lite samband med när man är inne dvs hur många det är som är inne samtidigt.
annars så tycker jag att största ”problemet” jag har är att det går segt att ladda ikonerna.
Forumet är fortfarande väldigt segt med jämna mellanrum.
Man läser några trådar, klickar på en ny…och rätt var det är så hänger man i många/massa sekunder…och vips så släpper det och den nya tråden dyker upp. Jag upplever detta från alla datorer som jag surfar ifrån (5 stycken) och med olika webbläsare…och jag kör fiber med 100/100 Mbit/s.
och ibland kommer man inte ens in på hemsidan eller forumet utan får endast ”sidan kan inte visas” (eller nått liknande) då webbläsaren inte hittar sidan ;(