SSC Klubben Allmänna forumfrågor Är det bara jag…

• Detta ämne har 15 svar, 1,909 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av syke.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

…som upplever både huvudsidan och forumet som rejält segt nu för tiden?

syke
      Blockerad

Nä, inte bara du, jag har också märkt att det ibland blir väldigt segt att ladda vissa saker. Felsökning pågår..

NickeH
        Deltagare

Hur går det med felsökningen, personligen orkar jag knappt läsa nåt på forumet än mindre kommentera då det tar 5-10sekunder varje gång man klickar. Så här långsamt var det inte förr vad är skillnaden, visst hade ni flyttat forumet.

syke
          Blockerad

Yes, forumet är flyttat, men det tar absolut inte 5 – 10 sekunder för varje klick för mig. Första gången jag laddar sidan för dagen kan det gå lite segt, men sen går det undan!

STIred
            Deltagare

har det inte varit segt i alla år nästan? 😀

/r

Manor
              Deltagare

Jag tycker fortfarande att forumet är betydligt segare än förr. Ibland när man klickar på en tråd/inlägg så hänger den sig gott och väl 5-10 sekunder…dock inte jämt.

down_the_drain
                Deltagare

Håller med Mats, forumet är fortfarande rättså segt.Speciellt vid första visningen.Går dock att leva med:)

/Peter

Jag tycker fortfarande att forumet är betydligt segare än förr. Ibland när man klickar på en tråd/inlägg så hänger den sig gott och väl 5-10 sekunder…dock inte jämt.

NickeH
                  Deltagare

Vet inte vad som hänt, men bara de 2 senaste dagarna har helt plötsligt forument blivit som förr, dvs snabbt.

Har inte ändrat på nåt hos mig, har nåt gjorts åt servern?

syke
                    Blockerad

Inte vad jag vet 🙂

vBulletin är på g i vilket fall..

Christian S
                      Deltagare

upplever också att det är lite små segt ibland, tycker dåck att det verkar ha lite samband med när man är inne dvs hur många det är som är inne samtidigt.
                        annars så tycker jag att största ”problemet” jag har är att det går segt att ladda ikonerna.

NickeH
                        Deltagare

Inte vad jag vet :)vBulletin är på g i vilket fall..

Det blir skitbra, bra jobbat.

Tror det är som Christian säger, hastigheten idag är beroende på hur många som är inne.

Mumin
                          Deltagare

har det inte varit segt i alla år nästan? :D/r

sant så sant.. blir nog inte snabbare 😀

Manor
                            Deltagare

Hej igen !

Forumet är fortfarande väldigt segt med jämna mellanrum.
                              Man läser några trådar, klickar på en ny…och rätt var det är så hänger man i många/massa sekunder…och vips så släpper det och den nya tråden dyker upp. Jag upplever detta från alla datorer som jag surfar ifrån (5 stycken) och med olika webbläsare…och jag kör fiber med 100/100 Mbit/s.

.zip
                              Deltagare

Nu senaste veckan har det varit rejält segt.
                                Vet inte om det har något att göra med det nya forumet som är på G?

//.zip

Christian S
                                Deltagare

och ibland kommer man inte ens in på hemsidan eller forumet utan får endast ”sidan kan inte visas” (eller nått liknande) då webbläsaren inte hittar sidan ;(

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.