SSC Allmänt snack Allmänt småprat Är det någon här som kör hojj?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Ja visst, vi åker ju alla imprezor… Men vafan, det är ju slö-åka om man jämmför med hojj-åka! 😀
      Någon som har hojj?
      Åker en KTM 525SMR-05

Mats
      Deltagare

Yamaha XT600 -91.
        Kan ju också kallas slö åka men jävligt roligt är det.
        Det bästa är att åker man hoj i 3 dagar så e svinkul ått åka Impreza igen och tvärtom.

Mats GBG
        Regionsansvarig Göteborg

Snowman
        Deltagare

Jodå, jag åker XR600 -91:A med högkompskolv 🙂
          Jag skulle vilja ha XR:ens lågvarvsegenskaper i GT:n, hehe.. Den reser sig ju på typ två kolvslag på på tvåan }(

Men jag håller med föregående talare att båda är roliga på sitt sätt!

/Markus

Vectorm12
          Deltagare

Hoj har legat i startgroparna för mig i flera år nu men aldrig blivit av, det har ju alltid dykt upp en massa annat skit och likväl iår 🙁 Men, men något år ska det väl bli av 🙂

Zeb_Macahan
            Deltagare

Kör som instruktör åt många banarrangörer med min KTM660SMC och åker väl i princip enbart bana med hoj efter ett par incidenter och bortgångna kompisar.

Impreza WRX STi – 03

Manor
              Deltagare

Kör som instruktör åt många banarrangörer med min KTM660SMC och åker väl i princip enbart bana med hoj efter ett par incidenter och bortgångna kompisar. Impreza WRX STi – 03

…aldrig mer båge. Det är på tok för riskabelt. Vatten- och snöskoter är än roligare, och inte alls lika farligt.

mvh Mats N

Kenneth
                Deltagare

Jag och polaren köpte förra veckan en varsin sprillans nya KTM Duke II. 😀 :7 Lite inkörning på dom innan man kan ut och gasa.
                  Kul bus hoj men inget att åka fort med direkt, vilket är bra det.. en risk mindre med hojåkandet 🙂

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi853/DSC00094.sized.jpg

/Kenneth

TBS
                  Deltagare

Jag håller mig till gamla maskiner…

Kör en Husqvarna TE510 från sent 80-tal med motor från en 610:a tidigt 90-tal, nyare gaffel och lite annat sånt pul. Den går inte fort, men den kommer upp i fart fort…

//Mattias – Vit GT my00
                    TBS – Tuned By Svensson
                    tbs@tele2.se
                    http://www.garaget.org/?car=11227

Bodyshot
                    Deltagare

Som ni skrev, hojjåkat kan vara farligt, men det är fan så skojjsigt, Polisen spelar ju en mkt mindre roll, om man verkligen kör 😛

Jag vet, ni kommer skriva om att köra på bana osv, men en sak jag har undrat, finns det arrangerade träffar på bana, alltså att vi i imprezaklubben kör några varv på nån bana?

Och KENNETH, GRATTIS till en grym bushojj!

STI_driver
                      Deltagare

Jag åker hoj! En kawa z1000-04 och en KTM duke.

http://www.goliathfoto.com/familjens%20uppfart/DSC_0104.jpg

http://www.goliathfoto.com/familjens%20uppfart/DSC_0128.jpg

😀

Moderator edit: IMG taggar behövs EJ på detta forum! Taggar borttagna!

Mats
                        Deltagare

Nu fattar jag varför KTM skriver namnet sådär på sniskan. Det är så man ska se vad det står när man blir omkörd av nån som åker på bakhjulet… 😀
                          För det är väl så den åker runt mest? På bakhjulet alltså.

Mats GBG/som måste byta koppling på sin XT innan vi börjar åka på bakhjulet…
                          Regionsansvarig Göteborg

Bodyshot
                          Deltagare

Snygg bakhjulsåka! Vågar du utmana mig? Vore skojjigt att piska en gammling som dig! 😉

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.