SSC Allmänt snack Allmänt småprat är det någon som har prövat detta på IMPREZAN??

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    imprezapinge
    Deltagare

http://www.rvs.se/page.php

gå in på sidan läs det är otroligt och inte så dyrt jag har bestämt mej på att pröva detta medel ….:9 :9 :9 :9 :9 😮 😮 😮

skriv gärna era bedömningar jag ser att det är seriöst jag har sänt 2 st.mejl med frågor och dom svarar på någon dag, bara bra servis…

som sagt jag skall slå till och pröva detta medel på motor växellåda hjullager differensialen fram bak

ett urdrag från min fråga hur man gör på hjullagerna nedan…

Vare sig hjullager eller drivknutar är helt hermetiska.
      Montera ner hjullager/drivknuten, rengör noga. Tryck ut RVS in i springa
      på lagret (i knuten) så att rvs rinner in, låt den sprida sig på
      friktionszonerna, stoppa med fett. Efter ca 100 mils körning försvinner
      glappet. :9 :9 :9 :9 :9

Hälsningar
      Georg Gross
      GTS TECHNICS AB

SecretAgentMan
      Deltagare

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ.

Absolut nej. 😀

Inte kladda till det med underliga tillsatser, kör med oljor av bra kvalisort istället.
        Att det skulle kunna reparera ett skadat hjullager…asg. 😀

/J

ExOrdis
        Deltagare

Suck… Ännu ett mirakelmedel, var det någon som sa Motaloy?(Snakeoil..)

Fixar det söderspikade motorer med hål i kolvarna oxå? 😀
          Näe, då kan tomten lika gärna byta olja åt mig så slipper jag. 😉

Subbarist
          Deltagare

Jag kan ju hälla i den i min motor och se vad som händer 😀 man har ju lixom inget att förlora 😀 😀 😀

ExOrdis
            Deltagare

Har dom ingen 30 dagars pengarna tillbaka garanti?

Risto, det skulle va skoj att ”reparera” din motor (slitet vevlager) med lite klet på tub. Dokumentera med DV-kamera och lägga ut här kanske. 😉

>Jag kan ju hälla i den i min motor och se vad som händer 😀
              >man har ju lixom inget att förlora 😀 😀 😀

Subbarist
              Deltagare

Om någon köper ut skiten åt mig är jag med på helt och hållet! Sen vill jag bara att någon filmar och att någon som är beredd med bärgaren 😉 någon som är intresserad??? 😀

OzO
                Deltagare

En tråd räcker lr? http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=5&topic_id=7543&mesg_id=7543&page=

_______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
                  Deltagare

Ja, det var väl i korta drag vad jag svarade i din andra tråd…men med andra ord :D.

mvh Mats N

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Ämnet ”är det någon som har prövat detta på IMPREZAN??” är stängt för nya svar.