• Detta ämne har 9 svar, 1,419 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Jetti.
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    fiskman
    Deltagare

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid…
      Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med “tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
      Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
      För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
      Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
      Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

narto
      Deltagare

Hahahahaha!

Forren
        Deltagare

hahahahahahah

.zip
          Deltagare

Fortfarande en klassiker 🙂

Fladric
            Deltagare

Hahaha, bäst 😉

adam.b.w
              Deltagare

Hahahaha fy fan va jag gick på den.

Gesson
                Deltagare

Haha….

JohanLofgren
                  Deltagare

Hahaha! 😀

timpO
                    Deltagare

Hahah, gjorde den här dagen 😀

Jetti
                      Deltagare

Hahah =D

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.