› SSC › Allmänt snack › Träffar › Årsavslutningsträff i Syd regionen
- Detta ämne har 6 svar, 843 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 10 månader sedan av
Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
24 december, 2009 kl. 11:12 #14798
mikael ravn
DeltagareHejsan alla gasglada 4-krafsare!
Efter att Johnnie har sålt av sin Impreza och avsäger sitt regionsansvar så tänkte Jag (Mikael Ravn) Minid (Philip),Taggen,Niklas att vi kunde dra ihop en liten träff så här innan års slutet och snacka,äta samt köra lite Subba tillsammans.
Plats:Försöka utgå från Helsingborg med uppsamling i Ängelholm,Halmstad samt Laholm.
(Om andra platser kom gärna med förslag)
Tid: Gärna nu den 27/12Klockan 11.00 i Helsingborg
Ängelholm klockan 11.45-12.15
Laholm klockan 12.45-13.00
Halmstad klockan 13.30-13.45För att sedan köra i gemensam trupp till någon bra resturang där det finns plats för lite lekande för dem som vill det 😉
Under denna träffen tänkte vi även ha en omröstning för vår nya regionsansvarig.
Jag har aviserat att jag är intresserad att ta över stafettpinnen.
Philip har pratat med Spike och vi har bestämt att vi skall ha en demokratisk omröstning för att det skall gå rätt till.Hoppas att vi ses den 27/12
24 december, 2009 kl. 20:59 #153401Tessan
DeltagareLite i sista sekund tyvärr…:( Är ju fullt upp i mellandagarna.Tycker träffen och röstningen ska vänta till början av nästa år och då ta i med gemensamma nya tag…:-)
25 december, 2009 kl. 00:58 #153399minid
DeltagareMig spelar det ingen roll när träffen blir.. Bara vi utser en regions ansvarig så det börjar hända något.. Tyvärr så har ju Jonnie kastat in handduken och börjat köra hoj istället.
Finns det någon annan som vill vara regions ansvarig tro?
Vi kanske skulle lägga upp en tråd istället och se ifall där är någon annan som vill och sedan ha en omröstning på forumet istället? Så att alla kan delta i omröstningen…25 december, 2009 kl. 09:52 #153402Blackwidow
DeltagareE det inte bättre vi satsar på en helg i början på januari och tar det här med regionsansvarige då? blir lite lättare att planera för de som e intresserade då?
Men träff den 27/12 låter som en bra ide och träffas och avsluta året tillsammans 😛
26 december, 2009 kl. 13:26 #153404rickey
DeltagareDet är alltid trevligt att träffas, men det är nog som sägs här ovan mycket planerat i mellandagarna.
Jag är sugen på att medverka på en träff iaf, men det får nog bli några veckor framöver!
26 december, 2009 kl. 22:26 #153400minid
DeltagareBlir det något imorn?
27 december, 2009 kl. 11:01 #153403Andersson
DeltagareTja, jag sitter på jobbet, fick se det nu.
En helg i januari gärna lördag så kommer jag. Vi måste ju planera inför svenska 11-14/2 😀
MVH C Andersson / Mr Konjak
”Fungerar det inte med våld tar du i för lite!”
Impreza STi -08 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.