Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    blixte
    Deltagare

tjena!

Har nog en kombination med asfalt och bromsdamm på mina vita rotafälgar:(

har provat med olika fälgrengörningsmedel men dom klarar inte av att få bort de värsta.

någon som har något bra tips?:)

Andersson
      Deltagare

Är du säker på att det är “lös” smuts för jag tror Pelle körde med samma belägg som jag och på mina är det inbränt i lacken på fälgarna.

Martin á la Impreza
        Deltagare

Testat Coca-Cola ännu? Sägs ju ta bort det mesta, även praktiskt om du behöver ta bort intorkat blod 😉
          (syftade självklart på om man kört på t.ex. en hare):rolleyes:
          kan vara värt ett försök iallafall:D

blixte
          Deltagare

Andersson!

ja de är rätt inbränt, rätt tråkigt på vita fälgar, får väl byta beläggen och spara på dessa vid bankörning då så får ja även ta på org fälgarna då:P

haha nä coca cola har jag inte provat än:P… har svårt att tänka mig att de får bort men kan vara värt ett försök:))

Andersson
            Deltagare

Andersson!

ja de är rätt inbränt, rätt tråkigt på vita fälgar, får väl byta beläggen och spara på dessa vid bankörning då så får ja även ta på org fälgarna då:P

haha nä coca cola har jag inte provat än:P… har svårt att tänka mig att de får bort men kan vara värt ett försök:))

Ja jag har provat det mesta, blir svart färg som sista utväg när det blir varmare.

pettsun
              Deltagare

köp nån syra och tvätta med. har en på jobbet som tar bort allt. kan däremot skada lacken. MAn får akta sig från att få den på sig bara, den är lite frätande.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.