SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Återförsäljare av Eibach fjädrar i Sverige?

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Rallystacke
    Deltagare

Vanadis Gummi AB / Vanadis CarDesign i Stockholm har också Eibach fjädrar till samma pris som OCL.

Kolla med brorsan. Han säljer en hel del fjädrar och sånt… 😉

lunkan
      Deltagare

H&R fjädrarna sänker inga 50mm! Inte tyckte jag det på min bil iallafall. Snarare 30-40mm

Niklas
        Deltagare

Vanadis CarDesign (i Stockholm) säljer som sagt Eibach fjädrar. Fick precis svar från dem, de kostar 3300kr till GTn. Lutar nog åt att jag beställer inom någon vecka. Om någon är intresserad så hör av er så kan jag se om vi kan få lite rabatt.

Niklas
          Deltagare

Matmor: 600kr extra tycker jag inte var så himla dyrt för att jämföra England och Sverige. Men visst, det kan ju vara värt en tanke att beställa från England istället.

Att de är snabba på att vilja få pengar är väl ingen nyhet för en försäljare. Sen gäller det att de är lika snabba på att skicka grejorna. För mig får de gärna vara väldigt slöa eller rent av glömma bort att dra pengarna men skicka ändå. 😛

EDIT: Men ok, jag kan väl beställa från England istället. Någon som hänger på när jag ändå skall beställa?

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.