Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 63 totalt)
  • Författare
    Javiisst
    Deltagare

Ni är för goa ni grabbar!:) Känns ju som om man måste komma nu! 😀

Haha jag kommer nog dyka upp och Subaru är efterfrågat där så kom 🙂

Bubu
      Deltagare

Nu är det kanske inte aktuellt med spons från företag, men att skriva om illegal racing på ett klubbforum ger ganska taffligt intryck. Lite väl mycket kepsenbakochfram.

Jag har aldrig deltagit denna träff förut, men jag är intresserad av bilar och kommer att vara där idag för att titta på vad folk har för intressanta bilar.
        En träff på en parkeringsplats är väl inte illegal, eller har jag fel? När det gäller racing, är det inte ett måste att delta tror jag (jag kommer inte att delta), de som gör det, får göra det på egen risk.

Jag saknar litegrann en “Cars and Coffee” liknande träff i Stockholm som brukar finnas i USA på många ställen (det är en av mina vänner som har berättat om det). Man träffas vid en stor parkeringplats – om jag inte minns fel på lördagar – ganska tidigt på morgonen, typ kl. 07.00-8.00 (för att småbarnsfamiljer också ska kunna vara med). Man bara kör dit med sina bilar, fikar och snackar lite och kan titta på intressanta bilar.

Som jag förstår är det Kungens Kurva träffen som liknar mest Cars and Coffe, det är därför jag planerar att köra dit idag.

Vad tror ni? Skulle folk vara intresserad av Cars and Coffe i Stockholm? Eller är det KK träffen som finns istället för C&C?

Javiisst
        Deltagare

Jag har aldrig deltagit denna träff förut, men jag är intresserad av bilar och kommer att vara där idag för att titta på vad folk har för intressanta bilar.
          En träff på en parkeringsplats är väl inte illegal, eller har jag fel? När det gäller racing, är det inte ett måste att delta tror jag (jag kommer inte att delta), de som gör det, får göra det på egen risk.

Jag saknar litegrann en “Cars and Coffee” liknande träff i Stockholm som brukar finnas i USA på många ställen (det är en av mina vänner som har berättat om det). Man träffas vid en stor parkeringplats – om jag inte minns fel på lördagar – ganska tidigt på morgonen, typ kl. 07.00-8.00 (för att småbarnsfamiljer också ska kunna vara med). Man bara kör dit med sina bilar, fikar och snackar lite och kan titta på intressanta bilar.

Som jag förstår är det Kungens Kurva träffen som liknar mest Cars and Coffe, det är därför jag planerar att köra dit idag.

Vad tror ni? Skulle folk vara intresserad av Cars and Coffe i Stockholm? Eller är det KK träffen som finns istället för C&C?

Det du säger stämmer helt och hållet,
          Folk åker dit för att visa upp och kolla runt och snacka ibland går det igång grill o sånt för vissa 🙂
          Sen senare den som vill, som du nämnde, får ju köra på egen risk och än så länge har det aldrig uppstått problem mer än verksamheten (race) fått läggas ner.

Men det du pratar om har jag hört också och det finns en tråd här på forumet om träffar på onsdagar på olika mat ställen och fika kanske äta något. Men det är mer eller mindre Subaru gänget. Men kk är det allt möjligt 🙂 Välkommen om du väljer görat!

Bubu
          Deltagare

Det du säger stämmer helt och hållet,
            Folk åker dit för att visa upp och kolla runt och snacka ibland går det igång grill o sånt för vissa 🙂
            Sen senare den som vill, som du nämnde, får ju köra på egen risk och än så länge har det aldrig uppstått problem mer än verksamheten (race) fått läggas ner.

Men det du pratar om har jag hört också och det finns en tråd här på forumet om träffar på onsdagar på olika mat ställen och fika kanske äta något. Men det är mer eller mindre Subaru gänget. Men kk är det allt möjligt 🙂 Välkommen om du väljer görat!

På Vegaträffen har jag varit redan 2-3 ggr, och planerar att delta den i framtiden också – men den som du säger är för bara Subaru.
            C&C skulle vara för alla oavsett bilmärke. Ifall KK ersätter C&C här i Sthlm så finns det kanske inget behov/intresse av C&C. 😉

Subaru-Chrille
            Deltagare

Jag var på KK förra veckan och det var riktigt gött, ta en kaffe och titta på bilar i solskenet.

Tänkte käka på Vega 18:00 med Fredde, sedan samkör vi bort till Kungenskurva, är någon mer sugen så är ni välkomna! 🙂

Javiisst
              Deltagare

jag tyckte det var riktigt trevligt idag och fick se mer subaru än jag gjort tidigare där 😀

Fredsson
                Deltagare

Japp, kul med lite subbor på samma träff 🙂

Bubu
                  Deltagare

Jag var med för första gången i lördags, det var jättetrevligt (var med bara på träffen). Många intressanta “klassiska” bilar, en Evo Tommi Mäkinen edition (årsm. 2000) bland annat och alla subbor förstås. 😉 Min uppfattning är att Subaru är en viktig del av träffen.
                    Min son (4 år) följde med och han tyckte också att det var jättekul. Det var roligt att se att andra barnfamiljer också var med. Jag tror att jag kommer att dyka upp i framtiden då och då.

Javiisst
                    Deltagare

Jag var med för första gången i lördags, det var jättetrevligt (var med bara på träffen). Många intressanta “klassiska” bilar, en Evo Tommi Mäkinen edition (årsm. 2000) bland annat och alla subbor förstås. 😉 Min uppfattning är att Subaru är en viktig del av träffen.
                      Min son (4 år) följde med och han tyckte också att det var jättekul. Det var roligt att se att andra barnfamiljer också var med. Jag tror att jag kommer att dyka upp i framtiden då och då.

Jätte proffsigt skrivet och kul att du tycker så jag hoppas vi ser mer folk där

Bubu
                      Deltagare

Någon som planerar dit imorrn?

Adelante
                        Deltagare

Kommer eventuellt dyka upp! 🙂

Fredsson
                          Deltagare

Ha så kul, jag är nere i gbg o festar lite 🙂

Javiisst
                            Deltagare

Säger samma sak ha så kul är på bröllop i Jönköping, och böter vart det för lite donuts lol 🙂

Subaru-Chrille
                              Deltagare

Jag ska dit! 😉 vi tänkte samköra från Willys i Skarpnäck 18:30. Någon mer som vill haka? Hojta till isåfall!

Bubu
                                Deltagare

Jag ska dit! 😉 vi tänkte samköra från Willys i Skarpnäck 18:30. Någon mer som vill haka? Hojta till isåfall!

Hemköp i Skarpnäck, det finns ingen Willys där. 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.