Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
  • Författare
    Subaru-Chrille
    Deltagare

Menade Hemköp såklart!! :):):)

Javiisst
      Deltagare

Hur gick det för er idag ?

Bubu
        Deltagare

Hur gick det för er idag ?

Tack, det gick bra!
          Det var runt 6-8 Subaru igår. Det var lite synd att vi inte kunde parkera alla Subaru bredvid varandra eftersom några andra bilar hamnade emellan (vi sa att vi nästa gång skulle skriva på asfalten att det är bara Subaru som får parkera i vår rad, hehe 😉 😀 😎 )
          Det var trevligt, ganska många bilar, jag och Subaru-Chrille körde hem efter träffen, vi var inte med på racingen.

Subaru-Chrille
          Deltagare

Det var riktigt trevligt igår, det kom återigen nya Subaru bilar som jag inte sett tidigare. 🙂

Javiisst
            Deltagare

Fan va nice då 🙂 ska försöka dyka upp nästa vecka får se ifall man klarar av inte börja riva bilen :p

Subaru-Chrille
              Deltagare

Jag kan inte nästa helg 🙁 iväg på jobb… Men hoppas de är bra väder om 2v :D:D

Bubu
                Deltagare

Jag kommer inte 29/8. Ska på Arlanda Bilfestival istället. 😉

Adelante
                  Deltagare

Jag va där med min Röda, stod parkerad med polarnas Saabar lite bakom er andra! Som asgt, blev lite svårt att komma in där bland er 😉

Bubu
                    Deltagare

Jag va där med min Röda, stod parkerad med polarnas Saabar lite bakom er andra! Som asgt, blev lite svårt att komma in där bland er 😉

Hehe! Precis, vi borde skriva på asfalten “endast Subaru här” så attinte andra kommer till “vår rad”. 😉

Subaru-Chrille
                      Deltagare

Din röda var mkt fin -Adelante-! Hade en röd wrx -03 tidigare som jag ägde i 4 år, har fortfarande inte vant mig vid den blåa än. 😀 Alltid trevligt o få se en röd Impreza!

Haha ja -Bubu-, jag håller med dig, vi borde ha en “egen” Subaru parkeringslänga 🙂

Adelante
                        Deltagare

Din röda var mkt fin -Adelante-! Hade en röd wrx -03 tidigare som jag ägde i 4 år, har fortfarande inte vant mig vid den blåa än. 😀 Alltid trevligt o få se en röd Impreza!

Haha ja -Bubu-, jag håller med dig, vi borde ha en “egen” Subaru parkeringslänga 🙂

Tack! 🙂 Får se till att parkera rätt nästa gång 😉

Javiisst
                          Deltagare

Är det någon som kommer till kk imorgon eller ska typ alla till andra träffen ?

Fredsson
                            Deltagare

Den slutar vid 16 🙂

Javiisst
                              Deltagare

Jaha okej jag jobbar på förmiddag så kan inte på första men andra ska jag försöka vara där i tid 🙂

Fredsson
                                Deltagare

Hängde en timme men sen var jag tvungen o dra

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.