SSC Allmänt snack Träffar Auto Motor & Sport – Arlanda Bilfestival 2014-08-30

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 80 totalt)
  • Författare
    Bogart
    Deltagare

Jag ställer gärna upp med en ny wrx sti ?

BjorneJ

Jag blir med till fikat. Måste man nästan…

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Lacer_man
        Deltagare

Vi äter hotellfrukost men räknar med att fika på Rosenhill om det inte är 3h kö förståss.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Lacer_man
          Deltagare

Vi är 3 i vår bil men 2 vill komma lite senare till morgonsamlingen via taxi. Hur fixar man det? Dom är ju fortfarande utställare fast dom kommer lite senare.

Markus
            Deltagare

Vi är 3 i vår bil men 2 vill komma lite senare till morgonsamlingen via taxi. Hur fixar man det? Dom är ju fortfarande utställare fast dom kommer lite senare.

Efter 08 menar du? Då är det nog bättre att åka direkt till Test Track 2 så får vi möta upp dem vid grinden. Det borde inte vara ett problem tycker jag. Jag har inte hört något om hur många i en utställningsbil som kommer in gratis. Det får vi kanske ta och fråga…

EDIT: ”ENTRÉ 150 kr per bil inklusive tre nummer av AUTO MOTOR & SPORT” är det som står i reglerna. Åker man inte med oss in så bli det nog en entréavgift. Jag har skickat ett mail till arrangörerna så får vi se vad de säger.

Lacer_man
              Deltagare

Tack. Ett förtydligande: vi är en familj inklusive en 13:åring. Skulle vara bra om dom slapp betala inträde. Dom kan komma vid 09 så är det länge tills evenemanget öppnar vid 10.

xevz

Um, jag hade tänkt göra i ordning bilen ikväll inför morgondagen, men med tanke på hur mycket det regnar känns det lite ovärt.
                  Ut och köra på lite lervägar istället kanske? 😀

BjorneJ

Min bil fick en tvätt idag hoppas det inte är så skitigt på vägen ner imorgon bitti… Vi från Gävle kommer åka från Statoil Hagaström kl 05.30 om det är någon som vill hänga på.

LegacyLarsa
                    Keymaster

Nu är bilen tvättad! och redo för avfärd, någongång i natt..

/Lars

Lsson
                      Deltagare

Bilen tvättad, vaxad och polerad… Ja för det var ju jä#$%’jp nödvändigt…
                        Varför skulle himlen öppna sig TOTALT när färden gick mellan poleringen i Uppsala och montage av nylackerade detaljer i Upplandsväsby… John Pohlman han kunde väder han… Nu kan de ju säga vad som helst…

Vi håller tummarna för att morgondagen blir som utlovat ivf!

Mvh /Larsson

xevz

Tack för en jättetrevlig dag allesammans! 🙂

Markus
                          Deltagare

Instämmer med föregående talare! Väldigt trevlig dag och på både festivalen och Café Rosenhill så visade vi vilken klubb som helt enkelt är bäst!!

Mycket bättre väder i år också 🙂 Nästa år får f*n någon annan stå vid speakern och svamla. Jag avstår nog helst 😛

Surbarbro
                            Deltagare

Även jag tackar för en underbar dag. 🙂
                              Markus: Du gjorde ett kanonjobb som speaker. Tackar gudarna för att det bara kom några stänk.
                              ”Reksmekan” satt bra vid Rosenhill. Är fortfarande mätt.
                              Nästa år, ska vi ha mer reklam.
                              Ha nu en underbar kväll.

Svullo
                              Deltagare

Instämmer med föregående talare! Väldigt trevlig dag och på både festivalen och Café Rosenhill så visade vi vilken klubb som helt enkelt är bäst!!

Mycket bättre väder i år också 🙂 Nästa år får f*n någon annan stå vid speakern och svamla. Jag avstår nog helst 😛

Det är väl roligt att prata om blåa subaris sportbilar med guldiga fälgar 😀 Nä skämt o sido. Tack alla! Det var super trevligt.
                                Synd att man inte visste att man fick ”gasa” på uppvisnings varvet.
                                Hade varit kul att få min första Lauch start filmad. Ha det bäst!
                                Saknar er redan!

Fredsson
                                Deltagare

Japp,. mycket trevlig dag! Tack alla 🙂

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 80 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.