- Detta ämne har 79 svar, 9,985 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 3 månader sedan av Markus.
-
FörfattareInlägg
-
31 augusti, 2014 kl. 05:42 #270923Lacer_manDeltagare
Tack alla för en trevlig dag. Markus, du gjorde ett bra “jobb” under hela dagen inte bara i speakerbåset!!
Det enda tråkiga var arrangörernas tidsmissar som innebar mycket väntan. Sthlmstrafiken kan man ju inte göra så mycket åt….
Avslutningen på Rosenhill var en trevlig avslutning på alla sätt. En härlig känsla att gå tillbaka till bilarna efter fikat som är samlade som en riktig bilklubb. Den bästa!!Skickas från min iPhone via Tapatalk
31 augusti, 2014 kl. 06:22 #270914ZlasherDeltagareJapp mycket trevligt som vanligt. Bra snack med speakern Markus.
Nästa år blir det att ta med grillen och kylbox!31 augusti, 2014 kl. 09:38 #270919BjorneJLär hålla med det var ett trelig tillställning men vissa förbättringar kan Automotorsport göra lite bättre. Men SSC borde ha vunnit klubbpriset speciellt med tanke på att vi endast tappa ett fåtal till fikat 🙂
Markus gjorde ett mycket bra jobb.Nästa år får vi försöka göra ett större spektakel vid bilarna.
31 augusti, 2014 kl. 10:27 #270891MarkusDeltagareTack vad snälla ni är men vi gjorde det tillsammans! Jag var toknervös vid mikrofonen men det blev kanske ganska bra ändå då 🙂
Synd att man inte visste att man fick “gasa” på uppvisnings varvet.
Hade varit kul att få min första Lauch start filmad. Ha det bäst!
Saknar er redan!Ingen annan klubb hade fått göra det innan så jag blev lite förvånad när vi fick… eller kanske inte, alla vill väl höra en Subaru bröla? 🙂 Det blev en bra avslutning som väckte de får sömniga besökare som orkat vara kvar pga alla förseningar…
Visste inte riktigt hur jag skulle svara på den sista frågan om anti-lag. Det fick bli att det är “standard” 😉
Nästa år får vi försöka göra ett större spektakel vid bilarna.
Vi hade i alla fall flest tält! 😀
31 augusti, 2014 kl. 16:51 #270892MarkusDeltagareNu finns det en del officiella bilder att titta på. Bara några enstaka på Subarus. Kommer det bilder från Rosenhill senare så kan de omöjligt ha missat oss 😉 http://www.automotorsport.se/bilder/album.php?id=1000108898#
31 augusti, 2014 kl. 19:21 #270898xevzNågonting jag kom att tänka på under kortegen när det blev svårt att hålla koll på folk, komradio vore inte helt fel (förutsatt att fler hade dem). 🙂
31 augusti, 2014 kl. 20:06 #270936LssonDeltagareJag skulle vilja rikta ett stort TACK till alla på detta evenemang! Det var kanontrevligt att träffa samtliga. Som förstagångsbesökare hos SSC tycker jag att det var en riktigt härlig och familjär känsla, jag gillar verkligen att åldern var från 13 upp till mnja mindre unga kan vi väl säga för att vara snälla 🙂 hehe…
Taway, grymt jobb med speakern!! Tycker du gav mycket bra och relevant info om vad Subaru erbjuder 🙂
Härligt att testa på slingerbulten på eftermiddagen, synd bara att trafikläget var som det var… Kopplingsfoten fick allt bekänna färg på vägen till slingerbulten, eller vad säger du SPIKE 😉 hehehe…
XEVS, jag håller med dig fullständigt. Det hade varit riktigt bra att ha, funkar även bra för andra events och roadtrips, när man är ett härligt gäng 🙂
Jag ser verkligen fram emot att deltaga i många fler events tillsammans med SSC. Nästa even för mig blir att hålla Subaru-fanan högt på Time Attack nästa lördag på Kinekulle Ring. Jag kör dock inte lika avancerad klass som TOM här på forumet.
På återseende, många hälsningar från puts-puts i den blå-svarta 🙂
31 augusti, 2014 kl. 20:12 #270940FredssonDeltagareHoppas kopplingen håller Lsson!;)
31 augusti, 2014 kl. 21:19 #270899xevz…
XEVS, jag håller med dig fullständigt. Det hade varit riktigt bra att ha, funkar även bra för andra events och roadtrips, när man är ett härligt gäng 🙂
…Jepp, det är ganska trevligt när man sitter ensam i bilen och känner sig social, lite smidigare än att ringa upp folk. 🙂
Eller om någon behöver avvika för bensin/toa/whatever.31 augusti, 2014 kl. 21:44 #270933JaviisstDeltagareJag tackar jag med för en jätte trevlig dag och allt klubben gjorde var toppen och vi var där först tror jag =)
dem kunde verkligen fixa med tiderna nästa gång och så blir det grill party for next time 🙂31 augusti, 2014 kl. 21:50 #270871SPiKEDeltagareRiktigt kul att träffa er igen, gamla som nya ansikten. Ett bra arrangemang med mycket balla bilar och trevligt folk. Dagen flöt på i en rasande fart och huxflux var det dags att åka lämmeltåg mot Rosenhill.
Själva karavankörningen gick väl som det brukar, om man hamnar en bit bak i ledet så får man tokköra i 180 för att försöka hänga på. Sen var det ju det här med kö och stopp i varenda fil…
Börjar fundera på om man skulle byta till automat så man slipper bli lam i vänsterbenet faktiskt, kökörning är ett riktigt hittepå! När vi väl kom ut ur smeten och fram till slingerbulten så inser man varför man håller på med det här bilåkat, vilken väg1 september, 2014 kl. 05:10 #270928zanoiiDeltagareBörjar fundera på om man skulle byta till automat så man slipper bli lam i vänsterbenet faktiskt, kökörning är ett riktigt hittepå! När vi väl kom ut ur smeten och fram till slingerbulten så inser man varför man håller på med det här bilåkat, vilken väg
1 september, 2014 kl. 05:58 #270870-L-DeltagareNågon som kan ge en beskrivning på hur man hittar den där vägen? Verkar ju värd att ta en sväng.
Och bytet till automat är redan gjort 😉 av just den anledningen.
http://www.automotorsport.se/special/sveriges-roligaste-bilvagar/
Går mellan Västerhaninge och Botkyrka.
1 september, 2014 kl. 06:50 #270906FiddeFulingKeymasterDå har man landat hemma i Göteborg igen efter en super helg i Tokholm. 😀
Som de flesta redan har påpekat så var det kan kanon dag. Jätte trevligt att träffa er alla, både nya o gamla ansikten.
Tyvärr så avstod jag Rosenhill och slingerbulten, och åkte hem till kompisen o var lite social istället. Då han stod för rum o logi så kändes det som det hyggligare alterativet :rolleyes:
Jag skall försöka få liv i Imprezan o sen skall jag ta en sväng runt den där bulten jag med.
1 september, 2014 kl. 06:53 #270910JommieDeltagareNågon som kan ge en beskrivning på hur man hittar den där vägen? Verkar ju värd att ta en sväng.
Och bytet till automat är redan gjort 😉 av just den anledningen.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.