Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 76 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Undra vilket bolag han jobbar för…. :S troligtvis är de väl la millitären.. Så jag slipper oroa mig.. ;)MariaAudi is teh ####!!

Vi har produkter i nästan alla moderna flygplansmotorer, så du kommer inte undan ;)/K

men vafan…. ;(

Maria

Audi is teh ####!!

alrik
      Deltagare

Tror det låter lite för lätt. Man måste ju ha plats för fotstödet på högerstyrda också. Och det sitter ju liksom på samma sida så att säga…Men kan nån göra en mall i papper så hade det väl varit det bästa.MatsType R ’99

Så petigt de ska vara då 😀

Förstog att de var något man inte tänkte på sådär på morgonkvisten innan man skulle krypa till kojs.

En avritning och urklippning till en mall ska jag försöka fixa imorgon då.

/Mikael

izual
        Deltagare

Jag vill ha:

Svarta mattor med röd kant.
          Lilla texten i rött :Imprezzed

Palm
          Deltagare

Jag vill ha:Svarta mattor med röd kant.Lilla texten i rött :Imprezzed

Det var dig jag pratade med va?

Gör liten lista:

1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
            2. Palm – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “IMPREZA GT”

izual
            Deltagare

Jag vill ha:Svarta mattor med röd kant.Lilla texten i rött :Imprezzed

Det var dig jag pratade med va?

Det var jag det ^^ :+

alrik
              Deltagare

Mattan för oss högersidsåkare är fotograferad. Den ser annorlunda ut än en vänd GT-matta.

Bör kanske även skära till en passagerarmatta fram?

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album626/DSC_2004.sized.jpg

/Mikael

MariaimprezaGT
                Deltagare

Mattan för oss högersidsåkare är fotograferad. Den ser annorlunda ut än en vänd GT-matta. Bör kanske även skära till en passagerarmatta fram? http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album626/DSC_2004.sized.jpg/Mikael

låter som en bra ide =)

Maria

Audi is teh ####!!

MariaimprezaGT
                  Deltagare

Vid gruppköp av 5 st så bjuder jag er på frakten!! givetvis går det att beställa till andra bilar med, samma pris så länge de kan klassas som personbil!

hämtar man sina mattor själv så får man 10% extra på priset, dvs grundpriset (745kr )

Maria

Audi is teh ####!!

alrik
                    Deltagare

Tadaaaa!!!!
                      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album626/DSC_2009.sized.jpg

Går visst inte att gömma saker under mattorna heller 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album626/DSC_2010.sized.jpg

Skickar dom till Maria imorgon eller på tisdag.

/Mikael

alrik
                      Deltagare

Hur bråttom är det med beställningarna? Är lite osäker på färgvalet, funderar på Antracitgrå matta, ljusgrå kant och ev. text i rött.

Detta har jag tänkt ligga och fundera på medans ölen svalkar strupen på kanarieholmarna. 🙂

/Mikael

MariaimprezaGT
                        Deltagare

För min del är de inte bråttom alls.. jag har 4 st stenklara beställningar nu, så de lär bli fraktfritt åt alla iaf! intresset kommer väl mer till våren.. så bestäm ni en deadline, så kör vi på den… tar 2-3 veckor att få hem mattorna för min del. Förskottsbetalning gäller även på dessa då de blir custom gjorda för er!

Maria

Audi is teh ####!!

izual
                          Deltagare

Bara jag får mina när det är dags för sommardäcken så blir jag nöjd.

MariaimprezaGT
                            Deltagare

Bara jag får mina när det är dags för sommardäcken så blir jag nöjd.

ska vi sätta deadline måndagen den 17:e mars då? då vill jag ha alla betalningar veckan före där, så de säkert kommit in på kontot innan jag beställer.

Maria

Audi is teh ####!!

izual
                              Deltagare

Bättre att ta deadline efter löning så man är säker på att man har cash =S

alrik
                                Deltagare

Nu är iaf mallarna för oss högerkörare skickade till maria.

/Mikael

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 76 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.