- Detta ämne har 75 svar, 2,820 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 6 månader sedan av Palm.
-
FörfattareInlägg
-
20 februari, 2008 kl. 06:41 #186494MariaimprezaGTDeltagare
då kan vi säga att jag vill ha betalningar v13, ni som är berörda kan väl skicka ett pm när ni har betalat, för de tar några dagar (vanligtvis 3) innan betalningar är registrerade, när jag ahr fått in dem som jag ska ha, gör jag beställningen. Låter de bra?
Fan va bra Micke! 🙂 Mall för skyline R33 GTS är också på ingående om någon vill ha mattor till sån 🙂
Maria
Audi is teh ####!!
22 februari, 2008 kl. 14:12 #186446PalmDeltagareMaria är hemma från jobbet men jag har kollat upp att det går att beställa matta till bagaget med i samma veva nu!
Kostar lika mycket som de andra dvs 745kr.
Den jag ska ha kommer se ut ungefär såhär tänker jag mig.
Skriv i tråden och skicka ett PM till maria för att beställa!
27 februari, 2008 kl. 12:45 #186495MariaimprezaGTDeltagareTack vare Alrik så finns de nu en mall för högerstyrda imprezor 🙂
Maria
Audi is teh ####!!
29 februari, 2008 kl. 12:01 #186452jrabergDeltagareJag är på. Finns det även till Legacy MY05?
Ska bara komma på ngt kul som det ska stå på(som man inte ångrar sen såklart)
-johan
29 februari, 2008 kl. 13:08 #186496MariaimprezaGTDeltagareJag är på. Finns det även till Legacy MY05?Ska bara komma på ngt kul som det ska stå på(som man inte ångrar sen såklart)-johan
har ledigt resten av dagen, men är 99% säker på att de ska finnas, så ny är inte bilen ändå.
Maria
Audi is teh ####!!
12 mars, 2008 kl. 09:07 #186497MariaimprezaGTDeltagareDe är snart dags att beställa. Ni som funderar på att köpa mattor får bestämma färg och eventuell text så fort som möjligt. Jag skickar ut betalningar till er som redan har beställt. Med påminnelse om address 🙂
Maria
Audi is teh ####!!
12 mars, 2008 kl. 14:16 #186477alrikDeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
2. Palm – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “IMPREZA GT”
3. Alrik – Högerstyrda mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant och röd text “IMPREZA”12 mars, 2008 kl. 15:16 #186447PalmDeltagareUppdaterar min text etc
1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
2. Palm – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “GT” samt bagagerumsmatta i samma färger fast utan text.
3. Alrik – Högerstyrda mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant och röd text “IMPREZA”14 mars, 2008 kl. 20:46 #186453jrabergDeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
2. Palm – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “GT” samt bagagerumsmatta i samma färger fast utan text.
3. Alrik – Högerstyrda mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant och röd text “IMPREZA”
4a. johanr – GT mattor, svart m blå kant, Rosa italic(om möjligt) text “555”
4b. johanr – Legacy 05, Svart m svart kant, ljusgrå text, “Legacy 2.5”-johan
15 mars, 2008 kl. 09:15 #186467FeADeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
3. Alrik – Högerstyrda mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant och röd text “IMPREZA”
4b. johanr – Legacy 05, Svart m svart kant, ljusgrå text, “Legacy 2.5”
5. FeA – GT mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant17 mars, 2008 kl. 10:08 #186511keltaDeltagareHej Maria
tänkte prata lite mattor med dig idag men du va ledig
min undran var om man fortfarande kunde lägga en order
Blå med blåsömtext: THE PLANE i den färg du tycker passar 😀
hittade precis order raden sorry
17 mars, 2008 kl. 10:14 #186455WallinenDeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
5. FeA – GT mattor, Antracitgrå med ljusgrå kant
6. Wallinen – GT mattor, Antracitgrå med blå kant, blå text “IMPREZA”17 mars, 2008 kl. 10:59 #186512keltaDeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
6. Wallinen – GT mattor, Antracitgrå med blå kant, blå text “IMPREZA”
7. Kelta -WRX Mattor Blå med blå kant text “THE PLANE” Maria väljer färgen på texten25 mars, 2008 kl. 09:18 #186462MatsDeltagare1. Izual – GT mattor, svarta med röd kant och röd text “Imprezzed”
6. Wallinen – GT mattor, Antracitgrå med blå kant, blå text “IMPREZA”
7. Kelta -WRX Mattor Blå med blå kant text “THE PLANE” Maria väljer färgen på texten
8. Mats – Högerstyrda mattor, Svarta med röd kant, STi Rosa text ” STi Type R”. Kan man få rätt typsnitt på texten så hade det varit kanon.Mats
Type R ’9925 mars, 2008 kl. 10:00 #186498MariaimprezaGTDeltagareMats – Högerstyrda mattor, Svarta med röd kant, STi Rosa text ” STi Type R”. Kan man få rätt typsnitt på texten så hade det varit kanon.MatsType R ’99
ja, de går säkert om du vet vad typsnittet heter 🙂
Maria
Audi is teh ####!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.