› SSC › Klubben › Sponsornyheter › Autoexperten Borås Stormöte!
- Detta ämne har 6 svar, 388 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
dragster.
-
FörfattareInlägg
-
12 mars, 2007 kl. 10:29 #21708
MariaimprezaGT
DeltagareHar gpartners bakom mig, å säkerligen castrol, redline och meguiare/lahega. Så vi tänkte bjuda på riktigt bra ”köpa över disk”-priser. Vi kommer att köra med kontant betalning, MEN vi har med oss kortmaskin. 🙂
Förslag har varit hittils:
Sparco förarkläder (finns vanliga kläder om någon är intresserad med)
Sparco förarskor (finns vanliga skor)
Sparco hjälm
Sparco förarhandskar (med både ”sugpropp” och ”vanliga”)
bilvårdsprodukter som schampo, däckglans, vaxer, insektsmedel, fönsterputs.
oljor (redline å castrol, omega på beställning)
kylarvätska från redline, ej glykol, kyler effektivt!
viss upplaga av belägg, eventuellt någon skiva.om någon är intresserad av filter, stålomspunna slangar osv så finns denna tråd öppen för dessa förslag SAMT tidiga beställningar.
Det kommer löna sig rejält att köpa saker under denna helg, så finns det saker ni behöver men inte akut så säg till!
Jag tar med det ni har som intresse att köpa. Fyller ådin så gott jag kan 😉
Kanske kan NOS- booster vara något för alla ”tidglada”, från 3-6 oktanenheter vid rätt dosering?
kom med förslag!!!
Ni kanske önskar någon föreläsning?
Inom bilvård, olja?
Mvh Maria
Audi is teh ####!!
12 mars, 2007 kl. 17:57 #186335dragster
DeltagareSkulle vara mycket intresserad av stålomspunna bromsslangar till en STi MY03 om det är Goodridgeslangar. 🙂
Har dock svårt att komma o köpa över disk då jag bor ca: 30 mil därifrån. Kanske går att skicka?13 mars, 2007 kl. 09:58 #186334syke
BlockeradSkulle vara mycket intresserad av stålomspunna bromsslangar till en STi MY03 om det är Goodridgeslangar. 🙂 Har dock svårt att komma o köpa över disk då jag bor ca: 30 mil därifrån. Kanske går att skicka?
Jag tror hon menar att Autoexperten Borås kommer att närvara vid stormötet i maj med SSI. Så om du ska med på det har du inte så långt att handla 🙂
13 mars, 2007 kl. 13:39 #186336dragster
DeltagareDet var ju synd om det är så, tänkte jag skulle ha nya stålomspunna bromsslangar när det ändå är dags att byta bromsvätska inför just storträffen. :+
14 mars, 2007 kl. 08:48 #186338MariaimprezaGT
Deltagaredet är goodridge vi har, givetvis så kan jag fixa det åt dig. Skickar med. 100 kr i frakt tar jag.
Maria
Audi is teh ####!!
14 mars, 2007 kl. 08:54 #186339MariaimprezaGT
DeltagareKostar 961 Kr till GT plus 100 kr i frakt med goodridge.
Maria
Audi is teh ####!!
14 mars, 2007 kl. 18:28 #186337dragster
DeltagarePM skickat! 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.