SSC Annonser Säljes – Delar Autronic SM4 PnP ECU

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Såld

TomK
      Deltagare

Snälla ni som drömmer med era skambud, håll dom för er själva jag tänker inte svara på massa PM för att sedan ge bort en ECU. Jag har annat att göra.
        Antingen så har man pengar eller så har man inte.

emilboylarsson
        Deltagare

Tycker det är ett väldigt bra pris för ett SM4

TomK
          Deltagare

Tycker det är ett väldigt bra pris för ett SM4

Ja precis, men bara för att man säljer någonting till bra pris så verkar folk tro att man vill ge bort sakerna.

.zip
            Deltagare

Ja precis, men bara för att man säljer någonting till bra pris så verkar folk tro att man vill ge bort sakerna.

Självklart ska du skänka bort den, och som bonus ska du även montera den och fixa en bra map som lirar ihop med den nya ägarens bil 😉

Kvarnis
              Deltagare

Skambud, när du lagt ut den för 6500….Jösses

Nypris är väl typ 20K för den med knockboard

Det är för övrigt en väldigt bra ecu, jag hade den i min WRX STI-02 för några år sedan.

Så länge man inte siktar på över 600Bhp, är det ett kanon val, med mappning kommer det inte bli mycket dyrare än ECUTek men klart mycket bättre då man slipper lmm bla
                Perfekt för byggen för 350>600Bhp 🙂

Mikael_S
                Deltagare

Skambud, när du lagt ut den för 6500….Jösses

Nypris är väl typ 20K för den med knockboard

Det är för övrigt en väldigt bra ecu, jag hade den i min WRX STI-02 för några år sedan.

Så länge man inte siktar på över 600Bhp, är det ett kanon val, med mappning kommer det inte bli mycket dyrare än ECUTek men klart mycket bättre då man slipper lmm bla
                  Perfekt för byggen för 350>600Bhp 🙂

Vad menar du? finns ingen hästkraftsbegränsning i ett sådant insprut

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.