› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Autronic SM4 standalone sprut
- Detta ämne har 8 svar, 1,496 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 2 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
27 oktober, 2010 kl. 17:25 #24434
Kvarnis
DeltagareHej
Kollar bara om någon är intreserad av att köpa ett Autronic SM4 standalone sprut
Helt oanvänt inkl kable härva,svensk manual, tempgivare.Pris 15000:-
29 oktober, 2010 kl. 18:13 #212772Kvarnis
DeltagareIngen ?
Passar vilken bil som helst som en bonus 🙂
29 oktober, 2010 kl. 18:32 #212777HighLevelOfSweden
DeltagareHörru din ”lumphandlare”… ;0)
Hur ”Bolt-on” är det på en 2007’a??
29 oktober, 2010 kl. 19:05 #212773Kvarnis
DeltagareDet är ju inte pnp, men den styr avcs utan problem.
Men hela härvan som behövs följer ju med, så ngon som är van fixar det nog utan större problem.Men det är inte som pnp som man motnterar in på en fredagkväll efter en flaska blankt eller färgat, och mappar dagen efter 😉 😀
Ska ha ett nytt standalone system pga jag tänker prova ett utvecklat i UK, av en som jag känner 🙂
Men har ju ett sm4 pnp i brux kokarn och det fungerar helt klart bra, har inte lagt ner mycket mer än ca 1hr på mappa det ännu men det lirar riktigt bra.
29 oktober, 2010 kl. 19:10 #212778HighLevelOfSweden
DeltagareDet är ju inte pnp, men den styr avcs utan problem.
Men hela härvan som behövs följer ju med, så ngon som är van fixar det nog utan större problem.Men det är inte som pnp som man motnterar in på en fredagkväll efter en flaska blankt eller färgat, och mappar dagen efter 😉 😀
Ska ha ett nytt standalone system pga jag tänker prova ett utvecklat i UK, av en som jag känner 🙂
Men har ju ett sm4 pnp i brux kokarn och det fungerar helt klart bra, har inte lagt ner mycket mer än ca 1hr på mappa det ännu men det lirar riktigt bra.
Oki – letar efter ett P6P till ”taxi-bilen” tills nästa är då vi 2011
startar ett event-bolag med ett par-tre bilar i olika tappning för
roliga dagar på flygfält, Svenska banor samt Nürburgring!! ;0)Men skrik gärna till om du har ngn bra ide rörande ett P&P!!
29 oktober, 2010 kl. 19:27 #212771Kvarnis
DeltagareOk, ska hålla ögonen öppna, om det funkar med nytt så vet jag nog vad jag skulle köpt 😀
29 oktober, 2010 kl. 19:31 #212776HighLevelOfSweden
DeltagareOk, ska hålla ögonen öppna, om det funkar med nytt så vet jag nog vad jag skulle köpt 😀
Berätta, berätta, berätta……..
8 december, 2010 kl. 20:11 #212774Kvarnis
DeltagareEv så är detta inte till salu längre beror på om jag och Raul kokarn ska göra en bytes handel 😀
Han har något jag behöver,oh tvärtom då 😀
8 december, 2010 kl. 21:59 #212775STIred
DeltagareEv så är detta inte till salu längre beror på om jag och Raul kokarn ska göra en bytes handel 😀
Han har något jag behöver,oh tvärtom då 😀
Jag funderar stenhårt kokarn ;). Tänkte även lite på att din md tubo och autronicen kunde funkat fint ihop med min snikmotor, ifall jag kunde sålt min zilla/motec. Annars är det lite för mycket pengar för att bara ha liggandes på hyllan.
/r
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.