Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #76872
    OzO
    Deltagare

      Har för mig att det är 400:- men 1500:- är på förslag. Vet inte när det blir. Men varför utmana ödet?
      ______________________________________________
      http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
      “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

      #76883
      Subbarist
      Deltagare

        Me går det inte att få de från VV på nåt jävla vänster så att blå inte har nåt att säga till om? man borde vl skylla på att bilen börjar koka eller nåt liknande, då den feta jävla skylten sitter ju trots allt framför luftintaget… nån som har försökt att få via VV? jag har för mig att det är en jävla massa strul med det…
        ________________________________________________________________________________
        Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
        ——-PID——-
        ________________________________________________________________________________

        #76887
        Niklas
        Deltagare

          Detta sa VV om fråga då jag mailade dem förra veckan:
          Registrerad ägare till ett fordon är vid ombyggnad eller montering
          av extra utrustning skyldig att se till att den ordinarie skyltstorleken
          kan användas. Endast om originalutrymmet för montering av skylten inte
          medger det kan annan skyltstorlek beviljas. Undantag på grund av problem
          med kylningen kan ej medges.

          Så det går inte, då säger de typ “skyll dig själv”…

          Subaru – All we’ll drive!

          #76884
          Subbarist
          Deltagare

            DOOOOH och jag som trodde att jag skulle var lite smart här…
            ________________________________________________________________________________
            Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
            ——-PID——-
            ________________________________________________________________________________

            #76888
            Niklas
            Deltagare

              Har haft de tankegångarna jag med, en sa till VV att han köpt stylinggrejor från USA och nu satt stora skylten ivägen…VV sa “Osis!”… 🙂

              Subaru – All we’ll drive!

              #76878
              Wiklundh
              Deltagare

                Nice.

              Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.