SSC Annonser Säljes – Delar Avgas från turbon med sportkatt GT

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    izual
    Deltagare

Har ett avgassystem aga 3″ som jag vill bli av med.

3″ downpipe med svart avgasbandage till en metallisk sportkatt sedan 3″ till en megan racing slutdämpare.

Inte det snyggaste systemet att titta på men det funkar kanon och låter riktigt bra!

Finns även ett extra uttag för tex bredbandslambda eller temp som är pluggat i downpipen.

Hämtas helst (Sveg) då det är helsvetsat, men går att kapa i 2 delar för frakt.

2500:- eller bud

izual
      Deltagare

Nytt pris 2000:- billigare 3″ från turbon med sportkatt och avgasbandage finns inte!

Gilarski
        Deltagare

Tjena, jag är intresserad men måste kolla vad som sitter under bilen, hyfsat nyinköpt (grisen i säcken). 😮

Återkommer till helgen förhoppningsvis.

izual
          Deltagare

Tjena, jag är intresserad men måste kolla vad som sitter under bilen, hyfsat nyinköpt (grisen i säcken). 😮 Återkommer till helgen förhoppningsvis.

Bara att höra av dig, 0735313838

Bild på downpipe

izual
            Deltagare

Kan märkas upp och kapas för frakt via bussgods, tar bara massa plats i skjulet.

Passa på att få ett helt system från turbon med katt, billigare än såhär blir det inte!

Gilarski
              Deltagare

Tjena,

Har mätt upp att jag har 2,5″ + orginal. Ringer dig till helgen så kan vi kolla om det blir biz 🙂

izual
                Deltagare

Lite mer bilder, kom igen nu bara katten kostade 2000:-
                  Downpipe och slutdämparen är värda ungefär lika mkt dom.
                  Rören imellan är lite rostiga men för 500:- kan man köpa 3″ aga och byta.

izual
                  Deltagare

Bump, bara att hämta för 1800:-

Eller ev byte mot någonting annat skoj tex : boostcontroller(ej mekanisk), isbil, 200sx delar osv.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.