Min fråga är som följande:
1. Ser det ut att vara 3″ eller är det bara 2-2.5″?
Är kanske svårt o avgöra från bilderna.. men jag har sett röret i verkligen när bilen stog på baksidan av subaru här i stan och då såg slutröret ut att vara ett runt 4″.
2. Vet inte riktigt hur långt röret är men visst är det ingen downpipe på det där?
3. Sen där där lilla boxen innan slutet är det en racekat eller en vanlig kat?
4. Vad är ett sånt där rör värt ungefär? (man får ju tänka på att det suttit på en stulen bil som körts som fan)
Tänkte väl mest köpa det bara så bilen får lite bättre ljud tills jag satsat på nått 3″ hela vägen.
Det ser ut att vara 2,5″ (max) från downpipe och bakåt, inte heller verkar det vara någon katt på det (det är med största sannorlikhet bara ljuddämpare).
Jag skulle skippa det, och spara till en vettig slutburk, för att sedan gå loss på en downpipe…och kanske ett rör till mitten sist.
Hade tänkt köpa uppsala avgastekniks 3″ system nästa vinter då garantin gått ur. Fast man är ju saftigt sugen på o iaf byta slutrör så den börja mullra lite 😀 Sen kan man ju undra om de där ens passar mot original DP.. den kan ha varit utbytt den oxo.. kanske blir för riskigt o köpa de dära.. ska höra va dom vill ha för de.. ere nå super pris kanske man slår till. Tack för svaret iaf sam!