SSC Annonser Säljes – Delar Avgassystem inkl. DP,racekat och chip till Legacy Turbo

• Detta ämne har 6 svar, 1,027 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Kvarnis.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Har sedan föra veckans övningar ett HKS Hiper anpassat för Legacy turbo med race kat och DP över.
      Har även ett Vos chip oxå som blir prefekt med med denna mod, skulle gissa att det ger 260 ärliga plållar på veven, deta är sriöst chip inte att jämföra med ex Superchip, max ladda är 17Psi

Kan även sälja vissa delar löst om det finns intresse för enbart vissa av delarna.
      Dp och chipet passar även GT/WRX tom 96, agat endast Legacy bilar om man inte vill börja korta det.

Pris 8K för rubbet då kan jag även skicka med lite salngar och grejer för att modda luftburken och IC slangar

Bodyshot
      Deltagare

Passar HKS avgaset på impreza gt-00? Är isf mycket mycket intresserad! Mvh William

Kvarnis
        Deltagare

Du blir tyvärr till att korta det och svetsa om upphängningen på nått ställe, då det gjorts om för att passa på legacy, inte särskilt svårt iofs om man kan hantera en svets 🙂

killer
          Deltagare

Rekomenderar starkt chippet! Fina grejer.

Practos
            Deltagare

hä ser ju jag att de e riktage kampanjer mot mig…pris på chip, dp + slangbygget ?

Kvarnis
              Deltagare

hä ser ju jag att de e riktage kampanjer mot mig…pris på chip, dp + slangbygget ?

allt utom agat mao… pm kommer 🙂

Kvarnis
                Deltagare

Ja ha då är allt utom avagasystemt sålt… då 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.