SSC Annonser Säljes – Delar Avgassystem, lycktor GC8

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Tyrfing
    Deltagare

Hej,

Har ett blitz Nür katback (utan downpipe) system, samt ett par nya oanvända Gt frontlycktor i garaget som jag inte har behov av:

1000kr (köptes for 2k)

bud, katten på mellanröret är i princip ny och svetsades dit och trycktestades av jobparts i vallentuna.
      3″ system med 5″ utblås.

Högerstyrd
      Deltagare

tjenare. tänkte kolla om dursäkt har kvar avgaset. har du något pris i huvud du vill ha för det? och en fråga till. ser ut att det kan passa newage impreza. stämmer det kanske?

mvh

Tyrfing
        Deltagare

Hej,

Som jag förstår det så är det rätt längd (det är downpipen som skiljer, och) men du kan behöva ändra ta bort en fästning för slutdämparen.

säg 4500?

Uppdaterat vart jag bor nu :P, men kan möta upp dig i Västerås om du är intresserad.

roadtip85
          Keymaster

Man måste byta även downpipen om det ska passa från GC8 till New-age eller tvärt om…

Högerstyrd
            Deltagare

finns anslutningen till 02 sensoren precis innan katten? dvs var den ska finnas? tänker leta upp en original STI downpipe också. Mitt avgas behövs byttes pga stålmaskar. Planen ingår också en decat uppipe.

Tyrfing
              Deltagare

Tjo, kollade upp vad roadtrip menade och det är tydligen både mittsektionen och downpipen som skiljer så du behöver alla 3 delar,
                dock har jag en original downpipe från en gc8 STi också om du är fortfarande intresserad.

Fixade lite nya bilder på alla tre delar:

Högerstyrd
                Deltagare

ja, är fortfarande intresserad. downpipen du snackar om är med kat? 3tums? kan du lägga i en bild på turbo anslutningen av downpipen? bra skick?

Tyrfing
                  Deltagare

Hej,

Det är 2.5″ med katt är i vad jag kan se bra skick, har inte haft den på bilen utan köpte den av Tendency på forumet inför regbesiktning men klarade mig med att byta de sista två delarna.

Högerstyrd
                    Deltagare

ser bra ut. katten och avgaset passar 100% ihop oavsett av 2,5katt / 3tums avgassystem?

Tyrfing
                      Deltagare

Tjo,

Missade att skriva, skickade ett pm till dig med mitt nr.

Dom passar ihop utan några problem.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.