Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    Mäki
    Deltagare

Ok, jag kör Harrys Laptimer (precis som det står i nedre vänstra hörnet på filmen vill jag minnas 😉 med Kiwi WiFi som levererar varvtal, hastighet, trottelposition samt plottar gps-rutten. Rätt kul. Annars hade jag ju inte vetat att jag bredsidade konen i typ 87km/h 🙂 Värdena laggar lite dock, och växelindikatorn är inte helt 100 =)

Schysst film f.ö! SS1 & 2 såg kul ut!

//Koffe

Aha! Ska kanske ta och titta lite mer på det programmet, såg roligt ut om man får värdena att hänga med ordentligt! Kan ju använda hastighetsmätare i programmer ja använder också, men tydligen så är jag skitpoppis så alla ska ringa jämt och förstöra mina filmer så jag slår av telefon i offline-läget, då hänger bara G-mätaren med.

Janne248
      Deltagare

Subaru Forester 2.0D på skogsbanan. 720p video.

Manor
        Deltagare

Härlig film, det var som en läskig skogsskräckis :).

Mäki
          Deltagare

Härlig film, det var som en läskig skogsskräckis :).

Lär väl nästan ha varit en skräckupplevelse att hålla i Gófikat å kaffekoppen när de lutade såpass? 😀
            ( http://www.youtube.com/watch?v=Vr9xswzRT2E )

Vince
            Keymaster

Nice :)…synd att jag aldrig hann testa denna slinga. Mer sånt på våra träffar kan ju locka en hel del Forester o Outback ägare att bli meddlem…..Just try får börja jaga o hitta lite ställen nu 😉

Vince
              Keymaster

Ska vara tittningsbar alldeles strax! Den är nyuppladdad 😉
                http://www.youtube.com/watch?v=-E0VN1k9PWo

Härligt ;)….synd att man inte märker att du åker rätt brett 😀

Mäki
                Deltagare

Härligt ;)….synd att man inte märker att du åker rätt brett 😀

Nä det ska väl till film utifrån för att de ska märkas 🙂

Garagekungen
                  Deltagare

Som vanligt väldigt tekniksvåra banor (tur att jag kan skylla på motorn så jag inte behövde göra bort mig…), härligt filmat Mäki !
                    😀

Skämt åsido, jag hoppas få ordning på spisen så snart som möjligt, så jag äntligen kan slita ner de här T1R-däcken…
                    …behöver nått med bättre grepp i fortsättningen 😉

Mäki
                    Deltagare

Som vanligt väldigt tekniksvåra banor (tur att jag kan skylla på motorn så jag inte behövde göra bort mig…), härligt filmat Mäki !
                      😀

Skämt åsido, jag hoppas få ordning på spisen så snart som möjligt, så jag äntligen kan slita ner de här T1R-däcken…
                      …behöver nått med bättre grepp i fortsättningen 😉

Banorna var hemskt självklara när man väl var där, vissa hade en del på problem med understyrning ibland å kom brevid en port, men i övrigt så körde alla riktigt bra 🙂
                      Vi saknade dig där, å den där CD:n som var tillägnad dig fick följa med hem igen 😉

karlzzon.
                      Deltagare

En liten film snutt ifrån min bil.

http://www.youtube.com/watch?v=sW_GCJYMm1A

Vince
                        Keymaster

En liten film snutt ifrån min bil.

http://www.youtube.com/watch?v=sW_GCJYMm1A

Härligt Karlzzon :)….tyvärr så måste vi stryka din andra plats p.g.a. regelbrott 😮

Manor
                          Deltagare

Härligt Karlzzon :)….tyvärr så måste vi stryka din andra plats p.g.a. regelbrott 😮

…du menar att han körde efter en GPS med franska koordinater ;):D:p

Mäki
                            Deltagare

Näääää, men vi tyckte oss skymta en öppen taklucka va? 😀 😀 😀

Snyggt kört! 🙂

Manor
                              Deltagare

Snyggt kört! 🙂

Helt rätt, jag såg det nu :).

Vince
                                Keymaster

Jag menar att han inte körde efter franska koordinater…..han glömde ju dubbelfnuttarna 😀 vilket innebär att han borde ha kõrt 2 varv vid vändningen vilket hade gett oss andra en chans 😉

Snyggt kört! 🙂

ja och vart var den långärmade tröjan 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.