SSC Annonser Säljes – Delar B: Momostolar mot Impreza Orginalstolar

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Är intresserad av att byta bort mina momostolar mot orginalstolar ur impreza 99/00. Ska vara de med blåskimmer i det mörka, samt gråa partier insydda.

De stolar jag har sitter man verkligen fast i, men jag är ganska bred av mej och trivs inte riktigt i dom då.
      Justerbara ryggstöd och skjutbara frammåt/bakåt är dom.

Byte sker rakt av, helst ska du bo så vi kan åka till varandra och byta live så man slipper köra bil utan säten flera dar:)

Bilder på mina! Dock ser dom grå ut pga min stenålders digikamera.
      Hela fina är dom, vill ha likvärdigt i byte.
      http://200sx.kicks-ass.net/moken/img42218328a3959.jpg
      http://200sx.kicks-ass.net/moken/img422183323f7ca.jpg

subban
      Deltagare

på ett ungefär var bor du?

moken
        Deltagare

>på ett ungefär var bor du?

Om du bor i gällivare som det står i din profil så bor jag 120 mil från dej:(
          Nynäshamn, 5,5mil söder om stockholm…

Imp2
          Deltagare

Är jag dom ägt stolarna tidigare och kan tala intyga att man sitter hur bra somhällst i dom. särskillt sdana som mig som tycker att orginal stolarna kanske e lite lite lite för breda.

subban
            Deltagare

aja det är lite för långt…

moken
              Deltagare

Ingen som vill sitta fast om i ett städ i kurvorna?

FRBxxx
                Deltagare

Hej!
                  Hur är stolarna att åka lite längre sträckor i? jag bor ca: 35 mil ifrån dig:)

Min förarstol har en mindre förslitnings skada på en vingen. Inget grovt förvisso. Ska se ifall jag kan ta en bild på det.

Sitter stolarna på original fästen eller byts dom också?
                  Hur passar stolarna in rent estetiskt med övriga bilen, skiljer sig färgerna mycket?

Mvh Björne

moken
                  Deltagare

jadu, svårt att säga hur dom är långsträckor det beror ju så mycket på hur man upplever dom.
                    Längsta jag åkt i ett sträck är väl typ 8mil, men jag kräks inte över att sitta så länge, men dom är som sagt lite tighta för mej.

Dom sitter på några fästen som är moddade att passa i imprezan, så man lossar bara 4 skruv och tar ut stolen.
                    Man sitter nog lite högre i dessa också än i orginalstolarna pga detta, så man ska nog inte vara 2meter eller så:)

Rent estetsikt passar dom väl in, som sagt dom är helsvarta istället för orginalen, men vissa har trott att det är orginalstolar faktiskt.

FRBxxx
                    Deltagare

ok…
                      Ungefär hur mycket är dom använda?
                      Jag sträcker mig ända till 1.97 så det kanske blir jävligt..

moken
                      Deltagare

ok…Ungefär hur mycket är dom använda?Jag sträcker mig ända till 1.97 så det kanske blir jävligt..

¨

Vet inte alls hur länge dom är använda, IMP2 som skrivit tidigare i tråden köpte dom när han ägde bilen.
                        Men om du är 197cm över havet kanske du hamnar lite väl högt upp, blir kanske till att öppna takluckan då för att få plats:)

Imp2
                        Deltagare

vet inte på rak arm hur länge dom är använda men dom har defenitivt absolut inte gått mer en 1000mil iaf (troligare runt 500) medans jag haft dom. vet ej hur långt Moken kört. Jag har åkt som mäst 30 mil i sträck med dom och jag gillade dom mer en orginal stolarna. Och är du lång så kan man ju alltid tilta stolarna bakåt lite 🙂

moken
                          Deltagare

Jag har nog hunnit med 600 mil till efter det att jag köpte bilen, så strax över 1000mil då.
                            Inga skador alls i tyget på dom…

Subaru Robban
                            Deltagare

ååå nu vart man sugen 😛

/ Robban Gävle

moken
                              Deltagare

ååå nu vart man sugen 😛 / Robban Gävle

Bara komma ner:)
                                Om du nu har såna med grått ute på sidorna. Skulle byta med en i veckan, men så såg hans klädsel annorlunda ut:( Gillar dom grå inläggen fastän dom är svåra att hålla rent, annars kunde jag ju bara bytt baksäte med honom åxå:)

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.