Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Rogga
    Deltagare

Tänkte höra om det finns nå andra bak ljus än original till kombin?

Subaru Impreza GT
      Mercedes 300E AMG
      Mercedes 220 CDI
      Opel Ascona 2.4L (Rally car)
      Nissan sunny

Imp
      Deltagare

är det inte samma lysen som till sedan? isf finns det ju endel.

Rogga
        Deltagare

Aha trode dom skulle finnas i sverige men få väl ta å titta på den sidan då, engelska e inte den bästa länken 🙁 ..Tackar så mycke Älgen å svarten!!

🙂

Subaru Impreza GT
          Mercedes 300E AMG
          Mercedes 220 CDI
          Nissan sunny

Wanderer
          Deltagare

Du kan ju alltid försöka ta kontakt med den stylade kombin som var med i bilsport.

Han borde kanske veta lite om vart prylarna kommer ifrån även fast han inte gjort allt själv.

//B

Rogga
            Deltagare

Jag va in på den där sidan men hittade bara till sedan modeln, jo jag skulle ju haft det där nummre av Bilsporten oxå :0
              Men dom va hell vita dom , blir nästan för mycke det. Dom som har vita blinkare tycker jag e nice!!

Subaru Impreza GT
              Mercedes 300E AMG
              Mercedes 220 CDI
              Nissan sunny

Niklas
              Deltagare

chrek: AHA, nu föll poletten ner, nu vakna hamster, nu…! 😀 😛

Rogga
                Deltagare

Gör inget om det inte är sti original, men jag får tacka för tipsen gubbar 😀

Subaru Impreza GT
                  Mercedes 300E AMG
                  Mercedes 220 CDI
                  Nissan sunny

Rogga
                  Deltagare

Skickade e mail föra veckan men dom verka ju inte kunna få fram några, ingen annan bra sida man kan hitta dom på?

Subaru Impreza GT
                    Mercedes 300E AMG
                    Mercedes 220 CDI
                    Nissan sunny

SVARTEN
                    Deltagare

Observera att sk STI-ljus till kombin inte originalljus såsom till sedanen därav priset. Släng iväg ett mail till scoobymania.com så kan dom säkert hjälpa dig ta hem ett par rödvita eller helvita bakljus;)

Svarten

SVARTEN
                      Deltagare

Blev lite ordblind när jag skrev förra meddelandet;) Det jag skulle säga var att de vit/röda bakljus som finns till kombin inte är äkta vara som till sedanen. STI-ljus finns endast till sedanen. Det finns ett antal replikor till kombin, STI-kopior (vit/röda) eller frostvita. Har även sett på takakaira.com att det går att ta hem lexusljus för den som vill köra japanstyle.

Lycka till med sökandet.

/Svarten

SVARTEN
                        Deltagare

Jag är helt säker Johan på att det endast finns kopior till kombin. Sedan att jag kallar sedan-modellens för STI-ljus är inte för att det är det utan för att folk skall veta vad jag pratar om. Det är ju bara originalljus;) Dom röd/vita ljusen gjordes till för första gången till 22B därav att jag och alla andra kallar dom för STI-ljus. Du vet väl själv vilken skillnad det är på originalprylar och plagiat;) Vill bara påpeka att inte betala överpris för dom röd/vita till kombin då det inte är samma typ av kvalitet.

/Svarten

Plogen
                          Deltagare

>Observera att sk STI-ljus till kombin inte originalljus såsom
                            >till sedanen därav priset. Släng iväg ett mail till
                            >scoobymania.com så kan dom säkert hjälpa dig ta hem ett par
                            >rödvita eller helvita bakljus;)
                            >
                            >Svarten

Är du säker på det? Jag såg näligen några imprezakombis i Japan förra året med vita bakljus… Och då snackar vi inga värstingbilar utan orginalbilar med och utan turbo.

Sen att det är STi-ljus för att dom är rödvita stämmer inte. Orginal Subaru, inte STi. Finns bara Subaru artikelnummer på mina kratonger… Inte Sti artikelnummer. Finns inte heller med i STi katalogen.

Niklas
                            Deltagare

Nix, det är det inte. De är smalar på kombin. Men det finns STI-ljus även till kombin. Dvs med helröd övre och helvit undre del. Vet ej om de finns att köpa i Sverige men finns gör de i England bla…

Niklas
                              Deltagare

Wanderer: Han är ju medlem här på forumet, fast han är inte aktiv.

Svarten: Vad menar du? Läst det några gånger men är inte säker på vad du menar, men du har säkert rätt… 🙂

STI-ljus är alltså de med vitt blinkersglas och orange glödlampa! 😉

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.