› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Bak ljus kombi?
- Detta ämne har 13 svar, 729 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av SVARTEN.
-
FörfattareInlägg
-
15 september, 2003 kl. 18:16 #15071RoggaDeltagare
Tänkte höra om det finns nå andra bak ljus än original till kombin?
Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Opel Ascona 2.4L (Rally car)
Nissan sunny16 september, 2003 kl. 08:19 #155696ImpDeltagareär det inte samma lysen som till sedan? isf finns det ju endel.
16 september, 2003 kl. 15:57 #155699RoggaDeltagareAha trode dom skulle finnas i sverige men få väl ta å titta på den sidan då, engelska e inte den bästa länken 🙁 ..Tackar så mycke Älgen å svarten!!
🙂
Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Nissan sunny16 september, 2003 kl. 16:49 #155698WandererDeltagareDu kan ju alltid försöka ta kontakt med den stylade kombin som var med i bilsport.
Han borde kanske veta lite om vart prylarna kommer ifrån även fast han inte gjort allt själv.
//B
16 september, 2003 kl. 17:27 #155700RoggaDeltagareJag va in på den där sidan men hittade bara till sedan modeln, jo jag skulle ju haft det där nummre av Bilsporten oxå :0
Men dom va hell vita dom , blir nästan för mycke det. Dom som har vita blinkare tycker jag e nice!!Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Nissan sunny16 september, 2003 kl. 18:12 #155705NiklasDeltagarechrek: AHA, nu föll poletten ner, nu vakna hamster, nu…! 😀 😛
17 september, 2003 kl. 14:53 #155701RoggaDeltagareGör inget om det inte är sti original, men jag får tacka för tipsen gubbar 😀
Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Nissan sunny22 september, 2003 kl. 08:14 #155702RoggaDeltagareSkickade e mail föra veckan men dom verka ju inte kunna få fram några, ingen annan bra sida man kan hitta dom på?
Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Nissan sunny18 november, 2003 kl. 20:32 #155693SVARTENDeltagareObservera att sk STI-ljus till kombin inte originalljus såsom till sedanen därav priset. Släng iväg ett mail till scoobymania.com så kan dom säkert hjälpa dig ta hem ett par rödvita eller helvita bakljus;)
Svarten
18 november, 2003 kl. 20:32 #155694SVARTENDeltagareBlev lite ordblind när jag skrev förra meddelandet;) Det jag skulle säga var att de vit/röda bakljus som finns till kombin inte är äkta vara som till sedanen. STI-ljus finns endast till sedanen. Det finns ett antal replikor till kombin, STI-kopior (vit/röda) eller frostvita. Har även sett på takakaira.com att det går att ta hem lexusljus för den som vill köra japanstyle.
Lycka till med sökandet.
/Svarten
18 november, 2003 kl. 20:32 #155695SVARTENDeltagareJag är helt säker Johan på att det endast finns kopior till kombin. Sedan att jag kallar sedan-modellens för STI-ljus är inte för att det är det utan för att folk skall veta vad jag pratar om. Det är ju bara originalljus;) Dom röd/vita ljusen gjordes till för första gången till 22B därav att jag och alla andra kallar dom för STI-ljus. Du vet väl själv vilken skillnad det är på originalprylar och plagiat;) Vill bara påpeka att inte betala överpris för dom röd/vita till kombin då det inte är samma typ av kvalitet.
/Svarten
18 november, 2003 kl. 20:32 #155697PlogenDeltagare>Observera att sk STI-ljus till kombin inte originalljus såsom
>till sedanen därav priset. Släng iväg ett mail till
>scoobymania.com så kan dom säkert hjälpa dig ta hem ett par
>rödvita eller helvita bakljus;)
>
>SvartenÄr du säker på det? Jag såg näligen några imprezakombis i Japan förra året med vita bakljus… Och då snackar vi inga värstingbilar utan orginalbilar med och utan turbo.
Sen att det är STi-ljus för att dom är rödvita stämmer inte. Orginal Subaru, inte STi. Finns bara Subaru artikelnummer på mina kratonger… Inte Sti artikelnummer. Finns inte heller med i STi katalogen.
18 november, 2003 kl. 20:32 #155703NiklasDeltagareNix, det är det inte. De är smalar på kombin. Men det finns STI-ljus även till kombin. Dvs med helröd övre och helvit undre del. Vet ej om de finns att köpa i Sverige men finns gör de i England bla…
18 november, 2003 kl. 20:32 #155704NiklasDeltagareWanderer: Han är ju medlem här på forumet, fast han är inte aktiv.
Svarten: Vad menar du? Läst det några gånger men är inte säker på vad du menar, men du har säkert rätt… 🙂
STI-ljus är alltså de med vitt blinkersglas och orange glödlampa! 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.