Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    EvoPeter
    Deltagare

Har letat och fått information om att dom finns hos Subaru som original tillbehör. Kollar på deras sida men typiskt nog så finns inte katalogen till 03-07 att få tag i.

Stämmer det att denna vinge är original eller vart får man tag i en?

Garagekungen
      Deltagare

När jag tittade runt efter lämplig bil såg jag att den även finns i coolfiber…
        …bara som tips om du ändå skall vända på lite stenar.
        🙂

EvoPeter
        Deltagare

När jag tittade runt efter lämplig bil såg jag att den även finns i coolfiber…
          …bara som tips om du ändå skall vända på lite stenar.
          🙂

Har sett det. Men tydligen så stod det något om att man måste använda Subaru original fästen.

Någon som vet nån sida kanske för att köpa?

EvoPeter
          Deltagare

Efter att ha forskat lite i det själv så finns det 2st olika vingar för ändamålet. En större och en lite mindre som man kan välja mellan.

Cruise
            Deltagare

Jag ringde subaru när jag skulle ha reda på vad den orginal lilla vingen över bakrutan kostade vid värdering av bilen, enligt dem på subaru i stan gick den lös på ca 13000 inkl lack. Men finns väl ett gäng kopior å få tag på via ebay eller?

Mvh/

EvoPeter
              Deltagare

Jag ringde subaru när jag skulle ha reda på vad den orginal lilla vingen över bakrutan kostade vid värdering av bilen, enligt dem på subaru i stan gick den lös på ca 13000 inkl lack. Men finns väl ett gäng kopior å få tag på via ebay eller?

Mvh/

130£ på Scoobyworld för båda varianterna olackad.

Cruise
                Deltagare

Lite bättre pris än subaru orginal hehe 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.