SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt banjobult turbo

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Hjelm
    Deltagare

Söker banjo bult m10 oljetillförseln till ihi turbon, tyvärr restad på min subaru återförsäljare och tar lång tid att få den, har rätt bråttom och hinner igentligen inte beställa någon på utlandet, ingen som vet ngt annat sätt att få tag på en sådan snabbt eller nån runt trestad området trollhättan – vänersborg som har liggandes ?

mvh lukas

Christian S
      Deltagare

åk till hydroscan, dom lär ha för jag har själv köpt banjoskruvar av dom.

Hjelm
        Deltagare

åk till hydroscan, dom lär ha för jag har själv köpt banjoskruvar av dom.

jag har iaf vart på tools hydraulikverkstad men dem hade inte med rätt gängstigning.. är det 1.5mm i stigning ?

Fricke.w
          Deltagare

Jag har en som vart över från föra bygget, dock är filtret i den bort tagen, för körning med större glid lagrad turbo.
            Bor ju dock en bit bort, men om du inte får tag på något annat kan jag skänka dig den med posten 🙂 borde ju gå att skicka i ett kuvär.

Hjelm
            Deltagare

hehe, tack för detta fricke:D men det tar nog lite tid för den lilla rackarn, har en idè på en lösning men ska bara leta tag på rätt gängstigning

Hjelm
              Deltagare

Bara så alla vet och har koll på sina orginal banjos till turbon för dem är värda hela 136kr på subaru 🙂 HAHA För en skruv utan koppar brickor!!

Christian S
                Deltagare

ja det är helt sjuka priser på skruvar på subaru, kollade vad dom skulle ha för pinbultarna som sitter på turbon som är mot downpipen, ca 150:-/st ville dom ha:eek: så se till att spara på dom gamla när ni byter turbo.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.