SSC Allmänt snack Träffar Bankörning med HPC 5/5-05 Mantorp

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 75 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Även jag har förmodligen fått förhinder, varken snuva eller hosta vill ge med sig, så det blir nog ett par varv runt lämplig bana i GTR istället. 😀

Ha’t kul grabbs, kör med huvudet (inte bokstavligt talat)!

/J

modulated
      Deltagare

;( nu har ni kul nere på banan och det ser ut att vara fint väder
        i år oxå.

// Patrick P – fast på jobbet, igen.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
        Deltagare

Med tanke på hur många som är på jobbet eller hemma och är sjuka så är det väl bara 2-3 bilar där nere. 😀

daniel83
          Deltagare

Har varit hemma nu ett tag sen jag kom från Mantorp.

Det var ca 10 bilar faktiskt kanske lite fler kommer inte ihåg.
            Men skoj var det att köra på banan iaf.
            Synd att man inte har gjort det tidigare.

Liten OT fråga.
            Jag kom fram till att jag behöver 4-punktsbälten bland annat.
            Vart beställer man bra sådana som inte kostar 2000:-.
            Ska gärna gå att sätta fast i baksätet.Liknande det som Strat har i sin bil.

Men annars var det väldigt roligt att köra där nere.Åkte aldrig av heller utan jag körde med huvudet utan hornen. Tycker jag iaf.

GRID
            Deltagare

Hemma igen efter en solig dag på mantorp, tack till han jag fick låna hjälmen av 🙂 och tack Strat för åkturen 😀 :7

Här är en liten preview av mina bilder från dagen, om nån inte vill ha bilderna online eller nåt sånt så säg till så tar jag bort dom.

Kommer mer i morgon, orkar inte fixa fler nu 🙂

Rallystacke
              Deltagare

Har varit hemma nu ett tag sen jag kom från Mantorp.Det var ca 10 bilar faktiskt kanske lite fler kommer inte ihåg.Men skoj var det att köra på banan iaf.Synd att man inte har gjort det tidigare.Liten OT fråga.Jag kom fram till att jag behöver 4-punktsbälten bland annat.Vart beställer man bra sådana som inte kostar 2000:-.Ska gärna gå att sätta fast i baksätet.Liknande det som Strat har i sin bil.Men annars var det väldigt roligt att köra där nere.Åkte aldrig av heller utan jag körde med huvudet utan hornen. Tycker jag iaf.

Ang. bälten. Alien har köpt 4 punktare av mig som är smidiga att sätta dit. Tror han har någon bild om du vill se dom. Skicka pm om du vill ha pris…

Janne248
                Deltagare

Varför gör vi inte eftersnack trådar längre?!?! ;( ;( 🙁

EDIT: Hint, hint moderatorer….

/Janne – som kommer med c:a 25 bra bilder på söndag – finns det album fixat??

EDIT2: Bilder kommer på söndag om det finns album fixat…

OzO
                  Deltagare

Varför gör vi inte eftersnack trådar längre?!?!

För att folk har svängdörrar hemma…? :+

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=9358&mesg_id=9358&page=

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
                    Deltagare

…om jag har förstått saken rätt så är det inget bra att ha 4 punktsbälten i en bil som saknar bur. Om bilen skulle välta så sitter man rejält på pottan…

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

>Tror jag skall ned över dagen bara för att surra med lite
                        >folk + fota.
                        >
                        >Kanske får man se Husvangs-Mats bli Kombi-Plogen 😉 😀 :+

Mohahahaha, jag tror inte att jag ska ner till Mantorp i år…men man ska aldrig säga aldrig ;).

mvh Mats N – som ska några vändor till Värsterås dock…

Janne248
                        Deltagare

Tror jag skall ned över dagen bara för att surra med lite folk + fota.

Kanske får man se Husvangs-Mats bli Kombi-Plogen 😉 😀 :+

Maddis
                          Deltagare

Jag har kört på Mantorp, Stoooor bana – ingen större risk att känna sig ”i vägen” 😉 Som totalrookie i dessa sammanhang kan jag bara säga att det är läskigare att köra på E18 än bana… görsköj är det med, speciellt när man får ”till det” ett helt varv 😀 😀

Vad ni än gör; blinka inte med backljusen åt OZO på rakan 😀 😀 😀

/Madde

Maddis
                            Deltagare

Ha det så kul imorgon!!!!

Ta det lugnt och ge f*n i att försöka få i backen på långa rakan! 😀

/Madde – mästerbakljusblinkar´n

jraberg
                              Deltagare

>Måste man anmäla sig någonstans eller räcker det att åka dit
                                >för att få köra? Hur är det med hjälm och kläder?
                                >
                                >/Peter
                                Brukar vara brandsäkra kläder(heltäckande) och hjälm som klädselkrav.(inte fleece o shorts alltså)

sen för egen vinning som jerry rekommenderade, fräscha bromsar o vätska..

sen e de ba å kö..

mvh
                                JR somalltidmissatbanträffarnahittills

Mickef
                                Deltagare

R-däcken på !
                                  Ska ut och plocka ur bilbarnstolarna bara !

Ses imorgon !

Micke

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 75 totalt)
                                • Ämnet ”Bankörning med HPC 5/5-05 Mantorp” är stängt för nya svar.