SSC Allmänt snack Träffar Banträff Karlskoga Motorstadion – Gelleråsen 12 Aug 2012 – Officiella tråden

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

kanske tittar bort på lördagskvällen. ligger stugorna inne vid depån eller vart ligger dom?

verkar som de inte går å rädda bromsoket, firman ja lämna de till har aldrig vari med om nå som sitter så hårt. så kommer kanske får bli läktaren för mig 🙁

Det är inte ovanligt att bultarna i Brembo-oken ger sig.. Har själv helicoils på mina..

Pohlmann
      Deltagare

Jag tycker helt ärligt att det är bättre att du väntar medatt köra bana innan bilen är mappad.

har man moddat en STI med lite delar bör den mappas, då marginlaerna inte är lika stora.

MEN far dit för gemenskapen alla fall när du bor så nära, då får chans att träffa trevliga människor kanske åka med något varav och få blodad tand 🙂

förstår, öppet filter å lite sånt där. DP som ja köpte av dig är inte monterad iaf. den får ligga på hyllan å vänta, så de blir bara å köra lite lätt å få blodad tand som sagt 🙂

Pohlmann
        Deltagare

Det är inte ovanligt att bultarna i Brembo-oken ger sig.. Har själv helicoils på mina..

ringde till subaru å beställde nya bult. dom hade aldrig hört talas om att de ger sig, men de gick inte å få ut bulten, så ja har helicoils på mitt ena ok nu också. Men får bli nya bullt i de andra iaf, så ja inte riskerar å dra av de vid nå senare tillfälle. fick ihop de nu idag så har precis varit ute å testkört lite, så de ska bli å köra på söndag 🙂

Kvarnis
          Deltagare

Gängorna brukar bli en del av bulten pga av värme, standard problem på alla ok av alu.

arellano
            Deltagare

Toppen! Antar att det menas att du ska köra. 🙂

Har du bytt hjullagret ännu? 😀

En LMM måste väl någon ha liggandes? Annars får du satsa på Emmaboda!!

Hjullager, Hub o packboxar bytta

Dyker upp

Andersson
              Deltagare

Då va några här iaf och drickat är framme. Snart blir det vildsvin och rådjur på grillen. Skååål 🙂

Koffe
                Keymaster

Hoppas ni har trevligt!
                  Blir tyvärr ingen grill för mig ikväll (som ni säkert märkt 🙂
                  Bilen är iaf packad, ses imorgon!

Janne248
                  Deltagare

En som förbetalat 400:-
                    Larsa och jag kommer imorgon och tar betalat av er som skall köra. 500:- kostar det då på plats!

Ses imorgon grabbar!

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.