› SSC › Allmänt snack › Träffar › Banträffar 2008
- Detta ämne har 32 svar, 3,828 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 6 månader sedan av
Palm.
-
FörfattareInlägg
-
16 mars, 2008 kl. 22:30 #149514
Pedersen
DeltagareDet är inget krav på föranmälan på banträffarna. Däremot finns det några andra krav som ska uppfyllas som t.ex. dB-gräns och SMA licensförsäkringen. Vi drar igång en ”inför” tråd direkt HPC har spikat alla detaljer (vilket lär ske inom de närmaste veckorna).
SMA försäkringen kan man dock med fördel lösa nu om man inte redan gjort det, på den fronten kommer det inte ske några förändringar.
17 mars, 2008 kl. 12:11 #149512FLeXible
DeltagareDet är inget krav på föranmälan på banträffarna. Däremot finns det några andra krav som ska uppfyllas som t.ex. dB-gräns och SMA licensförsäkringen. Vi drar igång en ”inför” tråd direkt HPC har spikat alla detaljer (vilket lär ske inom de närmaste veckorna).SMA försäkringen kan man dock med fördel lösa nu om man inte redan gjort det, på den fronten kommer det inte ske några förändringar.
Tack för info. SMA licensförsäkring beställd 🙂
WRX STi MY0627 mars, 2008 kl. 23:58 #149532Surbarbro
DeltagareAlltså
Detta blev en totalförvirring!:(
Fatta inte, måste jag anmäla mig och lillbarbro?
Eller??
Catrine
31 mars, 2008 kl. 15:39 #149515Pedersen
DeltagareNej det är bara ni dyker upp med glatt humör och en SMA försäkring per person. Det kommer mer information med exakta tider osv så snart HPC sammanställt inbjudan men datumet (2008-05-01) och försäkringen är egentligen allt du/ni behöver hålla reda på fram tills dess.
Mvh
Stefan1 april, 2008 kl. 19:45 #149521Nikke McRae
DeltagareHur visar man att man har SMA licencen? Jag betalade in för en måndad sedan, trodde man typ fick ett plastkort. Men man kanske ska skriva ut första sidan i försäkringsbeviset o ta med?
Ser fram emot Mantorp! :7
2 april, 2008 kl. 00:19 #149516Pedersen
DeltagareSåvitt jag vet så ska man få ett intyg. Däremot så hade tydligen några från de andra klubbarna som var tidigt ute synpunkter på att intyget såg ”amatörmässigt” ut så det kanske jobbas lite på den fronten.
Om det skulle vara så att det kör ihop sig med intygen så löser jag det med SMA/Fredrik på något sätt.
Äntligen mindre än 1 månad kvar…
6 april, 2008 kl. 12:13 #149525minid
DeltagareNu när Impreza Klubben är med som Arrangör.. Ligger pengen på 500kr fortfarande men med obegränsat med platser?
Hur ligger allt till egentligen…??
Mindre än en månad kvar och inte någon info överhuvudtaget här på forumet….6 april, 2008 kl. 16:33 #149517Pedersen
DeltagareJag vill helst vänta med att posta något tills HPC snickrat klart sin officiella inbjudan så det inte blir några tveksamheter men följande gäller:
Datum: 2008-05-01
Plats: Mantorp Park
Krav:
* Aktivt medlemskap i SSI
* SMA licensförsäkring
* Bil bes. och godkänd, skatten betald och påställd (och därigenom minst trafikförsäkrad)Antal platser: Obegränsat
Föranmälan: NEJ
Kostnad: 300 SEK
Hålltider för insläpp osv postar jag så snart jag får informationen av HPC (ikväll eller imorgon är det sagt) men det lär se ut ungefär som vanligt, dvs insläpp från ~08.00 och förarmöte en timme senare.
6 april, 2008 kl. 20:20 #149534rny034
DeltagareSMA licensen beställd så nu e det bara vänta o längta =)
6 april, 2008 kl. 21:06 #149526minid
DeltagareOk då är det 300kr som gäller med andra ord.. 🙂
SMA Licens är påväg.. 😀7 april, 2008 kl. 00:33 #149524alrik
DeltagareSMA-licens betald iaf.
/Mikael
7 april, 2008 kl. 18:54 #149518Pedersen
DeltagareSådär, nu är inför tråden uppe med den officiella inbjudan:
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=22163
Tjöta på! 😀
18 april, 2008 kl. 03:09 #149505Palm
DeltagareHur blir det ned kinnekulleträffen om nissanklubben dragit sig ur, är den inställd eller är det någon annan som arrangerar den?
18 april, 2008 kl. 08:57 #149533Just try
DeltagareBlir en tuff sommar om man ska hinna ( läs ha råd ) att köra på alla träffar! Hoppas många med mig från klubben kommer att dyka upp på träffarna! Blir extra kul då!! Ses i sommar!
20 april, 2008 kl. 14:40 #149522Nikke McRae
DeltagareHur blir det ned kinnekulleträffen om nissanklubben dragit sig ur, är den inställd eller är det någon annan som arrangerar den?
Ni måste moderera översta posten. Spike skrev detta i en post lite längre ner:
Ny info.Det har blivit en stor förändring angående banåkat.Nissanklubben har backat ur och vi har tagit över deras plats i sammarbetet.Det innebär att det inte finns någon begränsning på antal deltagare från Ssi.Nu är det alltså fritt fram att åka på alla träffar om man vill :)Vi kommer även att arrangera Ring Knutstorp 29 Juni ist för Nissanklubben./Styrelsen
10 dagar kvar till Mantorp! Imorgon ska bilen upp och masseras lite hos JRM. :7
Kan vi inte starta en tråd så att vi får se vilka som kommer till Mantorp!? 🙂 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.