SSC Allmänt snack Träffar Banträffar 2008

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
  • Författare
    Pedersen
    Deltagare

Det är inget krav på föranmälan på banträffarna. Däremot finns det några andra krav som ska uppfyllas som t.ex. dB-gräns och SMA licensförsäkringen. Vi drar igång en ”inför” tråd direkt HPC har spikat alla detaljer (vilket lär ske inom de närmaste veckorna).

SMA försäkringen kan man dock med fördel lösa nu om man inte redan gjort det, på den fronten kommer det inte ske några förändringar.

FLeXible
      Deltagare

Det är inget krav på föranmälan på banträffarna. Däremot finns det några andra krav som ska uppfyllas som t.ex. dB-gräns och SMA licensförsäkringen. Vi drar igång en ”inför” tråd direkt HPC har spikat alla detaljer (vilket lär ske inom de närmaste veckorna).SMA försäkringen kan man dock med fördel lösa nu om man inte redan gjort det, på den fronten kommer det inte ske några förändringar.

Tack för info. SMA licensförsäkring beställd 🙂

Surbarbro
        Deltagare

Alltså

Detta blev en totalförvirring!:(

Fatta inte, måste jag anmäla mig och lillbarbro?

Eller??

Catrine

Pedersen
          Deltagare

Nej det är bara ni dyker upp med glatt humör och en SMA försäkring per person. Det kommer mer information med exakta tider osv så snart HPC sammanställt inbjudan men datumet (2008-05-01) och försäkringen är egentligen allt du/ni behöver hålla reda på fram tills dess.

Mvh
            Stefan

Nikke McRae
            Deltagare

Hur visar man att man har SMA licencen? Jag betalade in för en måndad sedan, trodde man typ fick ett plastkort. Men man kanske ska skriva ut första sidan i försäkringsbeviset o ta med?

Ser fram emot Mantorp! :7

Pedersen
              Deltagare

Såvitt jag vet så ska man få ett intyg. Däremot så hade tydligen några från de andra klubbarna som var tidigt ute synpunkter på att intyget såg ”amatörmässigt” ut så det kanske jobbas lite på den fronten.

Om det skulle vara så att det kör ihop sig med intygen så löser jag det med SMA/Fredrik på något sätt.

Äntligen mindre än 1 månad kvar…

minid
                Deltagare

Nu när Impreza Klubben är med som Arrangör.. Ligger pengen på 500kr fortfarande men med obegränsat med platser?
                  Hur ligger allt till egentligen…??
                  Mindre än en månad kvar och inte någon info överhuvudtaget här på forumet….

Pedersen
                  Deltagare

Jag vill helst vänta med att posta något tills HPC snickrat klart sin officiella inbjudan så det inte blir några tveksamheter men följande gäller:

Datum: 2008-05-01

Plats: Mantorp Park

Krav:
                    * Aktivt medlemskap i SSI
                    * SMA licensförsäkring
                    * Bil bes. och godkänd, skatten betald och påställd (och därigenom minst trafikförsäkrad)

Antal platser: Obegränsat

Föranmälan: NEJ

Kostnad: 300 SEK

Hålltider för insläpp osv postar jag så snart jag får informationen av HPC (ikväll eller imorgon är det sagt) men det lär se ut ungefär som vanligt, dvs insläpp från ~08.00 och förarmöte en timme senare.

rny034
                    Deltagare

SMA licensen beställd så nu e det bara vänta o längta =)

minid
                      Deltagare

Ok då är det 300kr som gäller med andra ord.. 🙂
                        SMA Licens är påväg.. 😀

alrik
                        Deltagare

SMA-licens betald iaf.

/Mikael

Pedersen
                          Deltagare

Sådär, nu är inför tråden uppe med den officiella inbjudan:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=22163

Tjöta på! 😀

Palm
                            Deltagare

Hur blir det ned kinnekulleträffen om nissanklubben dragit sig ur, är den inställd eller är det någon annan som arrangerar den?

Just try
                              Deltagare

Blir en tuff sommar om man ska hinna ( läs ha råd ) att köra på alla träffar! Hoppas många med mig från klubben kommer att dyka upp på träffarna! Blir extra kul då!! Ses i sommar!

Nikke McRae
                                Deltagare

Hur blir det ned kinnekulleträffen om nissanklubben dragit sig ur, är den inställd eller är det någon annan som arrangerar den?

Ni måste moderera översta posten. Spike skrev detta i en post lite längre ner:

Ny info.Det har blivit en stor förändring angående banåkat.Nissanklubben har backat ur och vi har tagit över deras plats i sammarbetet.Det innebär att det inte finns någon begränsning på antal deltagare från Ssi.Nu är det alltså fritt fram att åka på alla träffar om man vill :)Vi kommer även att arrangera Ring Knutstorp 29 Juni ist för Nissanklubben./Styrelsen

10 dagar kvar till Mantorp! Imorgon ska bilen upp och masseras lite hos JRM. :7
                                  Kan vi inte starta en tråd så att vi får se vilka som kommer till Mantorp!? 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.