SSC Allmänt snack Träffar Banträffar 2008

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

div]Ni måste moderera översta posten. Spike skrev detta i en post lite längre ner:

Ny info.Det har blivit en stor förändring angående banåkat.Nissanklubben har backat ur och vi har tagit över deras plats i sammarbetet.Det innebär att det inte finns någon begränsning på antal deltagare från Ssi.Nu är det alltså fritt fram att åka på alla träffar om man vill :)Vi kommer även att arrangera Ring Knutstorp 29 Juni ist för Nissanklubben./Styrelsen

10 dagar kvar till Mantorp! Imorgon ska bilen upp och masseras lite hos JRM. :7 Kan vi inte starta en tråd så att vi får se vilka som kommer till Mantorp!? 🙂

Jo har läst detta men det svarar inte på frågon om kinnekulle verkligen är bokat och i så fall vilket datum.

Lite mera detaljerad info ang alla träffarna efterlyses av ansvariga. Även kalendern på startsida kanske skulle kunna uppdateras i samband med detta. Blir lite enklare att planera när var och hur man ska åka på träffar i år samt planera ev ledigheter med jobben osv.

Pedersen
      Deltagare

Kinnekulle utgår som sagt och ersätts av ”vår” träff på Knutstorp.

Mao ser kalendern ut enligt följande:

* 1 Maj – Mantorp Park, anordnat av HPC.
        * 29 Juni – Ring Knutstorp, anordnat av SSi.
        * 10 Augusti – Gelleråsen, anordnat av FMCS.
        * 27 September – Sturup Raceway, anordnat av PCS.

Utöver detta tillkommer våra Superstagekörningar samt eventuella regionsinitiativ.

Exakt vilken information kring bankörningarna är det du saknar?

Palm
        Deltagare

Just denna lite mera handfasta info då jag hade rätt i min känsla att kinnekulle hade utgått, tvärr för min del då det är hyffsat nära och en rolig bana.

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.