› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Banträffar eller rattlås?
- Detta ämne har 46 svar, 1,873 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 4 månader sedan av
SubaruPhille.
-
FörfattareInlägg
-
22 april, 2003 kl. 10:39 #81699
Mange
DeltagareDu kan få ett par lätt beg fram skivor om du kommer till Mantorp. 🙂
/Mange
22 april, 2003 kl. 10:43 #81715Niklas
DeltagareMange: Hehehe…orginal? Annars tar jag gärna emot Pagid gratis…bara så du vet… 😉
PS: Kollade du priset på mätare och kablar?Regionsansvarig: Göteborg
22 april, 2003 kl. 11:26 #81682OzO
Deltagare>OzO: Jag tänker inte köra runt på bana 30 mil hemifrån med sprickor i
>orginalskivorna fram. Hur skoj blir det om skivorna spricker. Jag
>väntar inte med att köra bana bara för att få bra bromsar, jag väntar
>för att få hela.
—Mnjahaa… då var det annanlunda. Näpp, sprickor skall man inte köra med.
”I’d be unstoppable… if I could just get started!”22 april, 2003 kl. 11:47 #81698Kvarnis
Deltagare> Jag tänker inte köra runt på bana 30 mil hemifrån med sprickor i
>orginalskivorna fram.
>
>Regionsansvarig: GöteborgDet har du rätt i Alien det ä inge bra att köra bana med såna skivor
men varför har du inte fixat det innan!!!!30 mil är ju rena promenad avståndet ;):D
Fan skulle jag ha under 50mil till en ban träffarna så skulle jag vara på varje en utan problem.. känns lite drygt att åka ~80mil enkel resa själv.. tyvärr 🙁
/Kvarnis
22 april, 2003 kl. 11:53 #81689simo
DeltagareÄljen: Du kan ta mina EBC skivor och belägg. Dom funkar hur bra som hellst
så länge dom är kalla…oså ser dom ju ganska bra ut 😉Der M
22 april, 2003 kl. 12:28 #81716Niklas
Deltagaresimo: Jag tar emot allt som är gratis… 🙂
Kvarnis: Om jag skall vara helt ärlig så var det på service som de upptäckte sprickorna. De är ganska små men man ser dem när man tittar noga. Går inifrån och ut (så gör kanske alla ifs) och finns i mitten på skivorna. Är ungefär 1cm långa. Har aldrig tittat så noga på skivorna förrut. Nästan så man skäms. Har ju aldrig kännt några problem med dem…
Regionsansvarig: Göteborg
22 april, 2003 kl. 12:28 #81679SecretAgentMan
DeltagareLAST EDITED ON Apr-22-03 AT 02:32PM (GMT)
Jag har tjötat ett par ggr under träffar om årets banträffsupplägg…jag antog att du som mästersurfare #1 sett alla mina inlägg. 😀 😉 :pMantorp 1/5 – HPC
Japmeet 12/7 – 200sx
Kinnekulle 16/8 – SSIALLA tre är ”gratis” för betalande klubbmedlemmar i SSI – OCH de finns med i kalenden.
/J
Banträffsansvarig SSI
Stolt ägare till Silverpilen22 april, 2003 kl. 12:35 #81700Mange
DeltagareDet är mekonomens brembo skivor. Köra en säsong på gata.
Det hade jag helt och hållet glömt bort. Nästa gång jag är hemma innan kl 5 så ska jag kolla.
/Mange
22 april, 2003 kl. 12:47 #81705Wanderer
DeltagareBlir det inget åka av på Gelleråsen ? 🙁
22 april, 2003 kl. 12:53 #81717Niklas
DeltagareJapmeet = Gelleråsen
22 april, 2003 kl. 12:55 #81706Wanderer
DeltagareOkey 🙂
Var sugen på att åka ner eftersom det är det närmaste 🙂22 april, 2003 kl. 12:57 #81718Niklas
DeltagareSAM: När du skrev ”3 spikade banträffar plus minst ett par till” så trodde jag det fanns fler än de som finns med i kalendern. De som är där känner jag ju till då jag själv skrivit om dem. När det var sagt 3 gratis-åkningar så trodde jag det skulle vara fler än tre man fick välja mellan. Fast detta räcker mer än väl enligt mig. Träffar som inte arrangeras av SSI eller SSI är inbjudna till kan man ju inte utnyttja sin förmån på…
22 april, 2003 kl. 12:58 #81694dlehtihet
DeltagareLAST EDITED ON Apr-22-03 AT 02:58PM (GMT)
>Imprezan + rattlås är ungefär som att spela hårdrock med blockflöjt.
>Det går men det är inte helt rätt.Äh, va f-n.
Du får ju inte dissa alla klassiska symfoniska rockband a la 70-tal nu… 😉
//Danne
http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/edoom/Wizard.gif
22 april, 2003 kl. 13:00 #81704Henrik
DeltagareStörsta anlednigarna att jag inte hakat på är dels att jag inte har hjälm å grejer (mindre problem iofs) sen att jag är total nybörjare vad gäller bankörning och tror i min enfald att folk inte tar hänsyn till det…Jag har säkert fel, och det lär jag väl få höra också :). Men vafaan, om omständigheterna tillåter så dyker jag upp på Gelleråsen! Hur mycket får/hinner man köra? Övernattning låter ju inte helt fel det heller så man verkligen får en heldag.
22 april, 2003 kl. 13:14 #81688Janne248
DeltagareJag skall nog åka på alla tre banträffar iaf. Körning på lugna halvtimmar är spikade, sedan får man se vad man vågar. Skall bara få dit stålomspuna slangar (i helgen?).
/Janne
SSI Galleri