Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Ja det brukar gå om arrangerande klubb tillhandahåller den tjänsten, kräver dator och nätuppkoppling så säkrast är att fixa innan.

Övriga kan köpa en plats på träffen.

Ok, så tex en Opel kan betala på plats och få vara med?

Andersson
      Deltagare

Ok, så tex en OPEL kan betala på plats och få vara med?

Ja tom. det 😉 men för att vara säker på att få en plats kan förbetalning krävas för det finns ett maxantal platser till försäljning, jag tror det är 5per klubb.

spaz
        Deltagare

Hur går man till väga för att köpa en plats? Finns det mer info om arrangemangen att finna någonstans?

TomK
          Deltagare

Hur går man till väga för att köpa en plats? Finns det mer info om arrangemangen att finna någonstans?

Jag köper gärna också en plats åt min syster så hon kan rasta sin Nürburgring Opel 😀

Andersson
            Deltagare

Det kommer en Inbjudan under Träffar några veckor före varje träff med mer information. Så Mantorp borde komma i mitten av april med tider osv. så det är bara att vänta.

andreaswrx
              Deltagare

om någon sitter på en sbf licens så glöm inte och ansöka i tid…..
                http://www.sbf.se/pdf/blanketter/JUR_Deltagande_i_Ickesanktionerad_Tavling.pdf

goffemannen
                Deltagare

Va kostar det att köra på en träff??? Funderar på både Sviestad och Kinnekulle i september. Och kanske 5100 träff på mantorp dagen innan sviestad. Men måste veta vad det kostar först så ja vet om jag kan få ihop pengar till det =).

subaruclub.bana
                  Deltagare

Va kostar det att köra på en träff??? Funderar på både Sviestad och Kinnekulle i september. Och kanske 5100 träff på mantorp dagen innan sviestad. Men måste veta vad det kostar först så ja vet om jag kan få ihop pengar till det =).

500 kr per träff för betalande medlemmar, plus eventuell SMA.

Mvh

goffemannen
                    Deltagare

Okej. Tack för snabbt svar.

/ David J – Superior Media

Gyver
                      Deltagare

om någon sitter på en sbf licens så glöm inte och ansöka i tid…..
                        http://www.sbf.se/pdf/blanketter/JUR_Deltagande_i_Ickesanktionerad_Tavling.pdf

Nu hänger jag inte med, måste vi som har sbf-licens ansöka om tillstånd av sbf för att få deltaga på en vanlig bandag? Ligger min licens illa till om jag skulle klanta mig på banan eller hur ligger det till?

Cmon
                        Deltagare

Nu hänger jag inte med, måste vi som har sbf-licens ansöka om tillstånd av sbf för att få deltaga på en vanlig bandag? Ligger min licens illa till om jag skulle klanta mig på banan eller hur ligger det till?

Det är ingeting jag någonsin har gjort och jag har haft sbf licens i ca 5 år.

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
                        • Ämnet ”Banträffskalender 2012” är stängt för nya svar.