Ok, så tex en OPEL kan betala på plats och få vara med?
Ja tom. det 😉 men för att vara säker på att få en plats kan förbetalning krävas för det finns ett maxantal platser till försäljning, jag tror det är 5per klubb.
Det kommer en Inbjudan under Träffar några veckor före varje träff med mer information. Så Mantorp borde komma i mitten av april med tider osv. så det är bara att vänta.
Va kostar det att köra på en träff??? Funderar på både Sviestad och Kinnekulle i september. Och kanske 5100 träff på mantorp dagen innan sviestad. Men måste veta vad det kostar först så ja vet om jag kan få ihop pengar till det =).
Va kostar det att köra på en träff??? Funderar på både Sviestad och Kinnekulle i september. Och kanske 5100 träff på mantorp dagen innan sviestad. Men måste veta vad det kostar först så ja vet om jag kan få ihop pengar till det =).
500 kr per träff för betalande medlemmar, plus eventuell SMA.
Nu hänger jag inte med, måste vi som har sbf-licens ansöka om tillstånd av sbf för att få deltaga på en vanlig bandag? Ligger min licens illa till om jag skulle klanta mig på banan eller hur ligger det till?
Nu hänger jag inte med, måste vi som har sbf-licens ansöka om tillstånd av sbf för att få deltaga på en vanlig bandag? Ligger min licens illa till om jag skulle klanta mig på banan eller hur ligger det till?
Det är ingeting jag någonsin har gjort och jag har haft sbf licens i ca 5 år.