Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 89 totalt)
  • Författare
    Javiisst
    Deltagare

Va hade vi grill förra året? det missade jag helt. Kommer ihåg att vi höll på och bråka med flaggorna men någon grill såg jag aldrig? schysst ifall vi kan fixa det!

haha jo flaggorna var jävliga

Markus
      Deltagare

Någon hade med sig en liten grill ja. Det är ju bara att ta mig sig engångs eller en grillhink annars. Lätt att ta mig sig därifrån sen 🙂

I år blir det ju inte som det brukar vara så vi får anpassa oss efter vad Baked Society styr upp. Vi blir troligen två läger denna gång om inte alla blir godkända på “utställningsparkeringen”.

Jag får kolla om jag kan förstärka flaggorna så de tål lkte vind utan att vika sig. Har ett minne av att det var problemet med dem. Får vi in några bilar så får vi ta med tält, broschyrer mm.

Fredsson
        Deltagare

Vi blir troligen två läger denna gång om inte alla blir godkända på “utställningsparkeringen”.

Om inte alla får stå på utställningen så tycker jag personligen att ingen gör det, men det är jag det 🙂

Javiisst
          Deltagare

Om inte alla får stå på utställningen så tycker jag personligen att ingen gör det, men det är jag det 🙂

haha all for one and one for all?

Fredsson
            Deltagare

haha all for one and one for all?

Hell yeah!! 😀

Javiisst
              Deltagare

Jag tycker iaf vi bestämmer typ att träffas i burgerking som vi brukar göra i akalla sen åka tillsammans eller om ni har annat förslag…

Fredsson
                Deltagare

Jag tycker iaf vi bestämmer typ att träffas i burgerking som vi brukar göra i akalla sen åka tillsammans eller om ni har annat förslag…

Håller med dig, startat upp en lite deltagningslist. Kolla den 🙂

Javiisst
                  Deltagare

Håller med dig, startat upp en lite deltagningslist. Kolla den 🙂

vart har du lagt den

Fredsson
                    Deltagare
                      Markus
                      Deltagare

Såg det här först nu… What? 300kr för att få parkera?

** SISTA DAGEN IDAG FÖR ANSÖKAN OM VIP **
                        Idag kommer ni som sökt VIP få svar.
                        Barkarbyträffen 2-maj-2015 närmar sig med stormsteg!
                        Har du en unik/ovanlig bil som du vill ha en plats för och extra uppmärksamhet?
                        Skicka ett PM till oss och ansök om VIP!
                        Vi kommer plocka ut dom mest sevärda bilarna ur dom som har sökt till VIP (IDAG)
                        (Kostar 300kr per beviljad plats)
                        // Baked|Society Crew

Javiisst
                        Deltagare

vaa?!? de e ju förfan bara ställa sig vadå 300 kr. verkar som dagens stora träffar blir sämre o sämre. samma med Elmia

Fredsson
                          Deltagare

Tror dock VIP platserna är avskärmade platser framför Ikeas ingång och inte dom “vanliga” på parkeringen.

Fredsson
                            Deltagare

Dock verkar vi bara vara 4 som var intresserade av fin bilsplatserna. Ska vi skippa dom o köra upp i hörnan som vanligt ?

Markus
                              Deltagare

Dock verkar vi bara vara 4 som var intresserade av fin bilsplatserna. Ska vi skippa dom o köra upp i hörnan som vanligt ?

Jag kommer inte ha någon bil tills dess så min röst räknas inte men är den delen öppen så känns det som den bästa idén 🙂 Gäller att vara där väldigt tidigt då (gissar jag) för det är säkert många som inte hamnar på finbilsparkeringen…

Fredsson
                                Deltagare

Jao, samlas vi kl 18 vid BK akalla o åker till Barkarby vid 18.45 så är vi där rätt tidigt skulle jag tro 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.