SSC Allmänt snack Träffar Barkarby Träffen 2014-04-26 (IKEA) – Samåka

• Detta ämne har 62 svar, 5,081 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av Guailo.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Som jag fatta är hon ute efter nå satans outlet i Barkarby 🙁
      Men som sagt, blir vell tidigt vi får åka om något ska vara öppet.
      Men vilken tid rullar ni i gång då 🙂

Där kan hon nog spendera hela dagen, och hela plånboken 🙂 Du får försöka dumpa av henne där i någon provhytt och ta en tur med bilen till tvätthallen eller något istället. Tjejer lyssnar ju ändå sällan på vad man tycker ser bra ut och inte 😉

Vill du slippa släpa på tvätthinkar mm så kan du komma förbi mitt garage och låna 🙂

Fricke.w
      Deltagare

Där kan hon nog spendera hela dagen, och hela plånboken 🙂 Du får försöka dumpa av henne där i någon provhytt och ta en tur med bilen till tvätthallen eller något istället. Tjejer lyssnar ju ändå sällan på vad man tycker ser bra ut och inte 😉

Vill du slippa släpa på tvätthinkar mm så kan du komma förbi mitt garage och låna 🙂

Ingen dum ide 🙂
        Hade inte tänkt på tvättningen, men är nog kannske bra att fixa de.
        Vi får se hur dagen ter sig.

JuinorSvensken
        Deltagare

Jag tycker vi som kommer från söder kan mötas upp på McDonalds i Skogskyrkogården, säg 17.00 sen rulla vidare. Varför 17.00 för det lär vara en hel del bilar på vägen den dagen.

Vad tycker andra från söder?

Jag tycker det låter bra även om jag blir ett svart(silver) får med min v70 🙂

Zlasher
          Deltagare

Jag kommer också till skogis och möter upp vid mcd.
            OM jag fått till bromsarna på bilen, mina luftningsnipplar på brembo oken fram är runda, så har införskaffat nya(bättre beggade iaf)som ska på. Har just nu 0 bromsverkan:(

Fricke.w
            Deltagare

Jag kommer också till skogis och möter upp vid mcd.
              OM jag fått till bromsarna på bilen, mina luftningsnipplar på brembo oken fram är runda, så har införskaffat nya(bättre beggade iaf)som ska på. Har just nu 0 bromsverkan:(

Antar att dom ärjat fast 🙁
              Innan du gör nå mer försök att skruva bort dom, leta fram en lång hylsa som har mindre fattning än själva skalen, är de typ 10mm på luft nippeln, tar du 8mm hylsa om den går fritt för nippeln, sen drämmer du till den med en rejäl hammar smäll, så ska förhoppnings vis ärjnings förbandet i gängorna släppa 🙂

BjorneJ

jag kommer att röra mig från gävle vid 16 tiden så slipper man ligga stumt på E4an bara stumt kortare sträckor 🙂 lär ju tänka på bränsle ekonomin…

Zlasher
                Deltagare

Antar att dom ärjat fast 🙁
                  Innan du gör nå mer försök att skruva bort dom, leta fram en lång hylsa som har mindre fattning än själva skalen, är de typ 10mm på luft nippeln, tar du 8mm hylsa om den går fritt för nippeln, sen drämmer du till den med en rejäl hammar smäll, så ska förhoppnings vis ärjnings förbandet i gängorna släppa 🙂

ah tack för tipset.
                  Jag fick tips från Jrm att värma med värmepistol och sen ta en rörtång till hjälp.
                  Har också haft fundering på att ta en mindre hylsa och slå på den. d—0.o—b

JonasB
                  Deltagare

Dyker upp som förra året, hoppas kunna lära känna lite nytt folk då man inte är så aktiv här! 😉

subarufreddan
                    Deltagare

Hej! kommer befinna mig på bk kista 18.30 lördag 🙂

roadtip85
                      Keymaster

Jag siktar på att vara på BK Kista klockan 18.00 då!

Lindbloom
                        Deltagare

ah tack för tipset.
                          Jag fick tips från Jrm att värma med värmepistol och sen ta en rörtång till hjälp.
                          Har också haft fundering på att ta en mindre hylsa och slå på den. d—0.o—b

Va försiktig ändå, fick tillbaka mina ok idag från rep för nipplarna.. Drog av 4 av 8 och använde induktionsvärmare.

Patrick P931
                          Deltagare

Jag siktar på att komma och tar med mig min Tactrix om någon här är sugen på att få deras ROM avläst. Så ser ni en grå Forester med guldfälgar är det bara att komma fram och hälsa! 🙂

Igge
                            Deltagare

Jag kommer om jag hinner få ihop bilen! Håller på att byta motorfästen och det går inte fort när man saknar verktyg och är lite handikappad 😛

Tar som sagt gärna en avläsning om det passar!
                              Något jag behöver ta med eller så?

Patrick P931
                              Deltagare

Bra batteri är en god idé, men inte alls lika viktigt vid avläsning som vid flashning då det är av enorm vikt. 🙂

Zlasher
                                Deltagare

Jag siktar på att komma och tar med mig min Tactrix om någon här är sugen på att få deras ROM avläst. Så ser ni en grå Forester med guldfälgar är det bara att komma fram och hälsa! 🙂

klart vi måste hälsa! Du kan få läsa av min Ecutech map om du vill=) Så får vi se hur mycket du kan komma åt…d—0.o—b

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.