Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
  • Författare
    Fredsson
    Deltagare

Det går säkert att prata med arrangören, men måste man göra det? Jag menar, det finns ju gott om platser där, vi bara hänvisar folk till andra parkeringsplatser, jag tror inte att det skulle vara något problem om vi skulle avspärra, eller?

jag skulle nog prata med arrangören. Man vet ju inte om dom redan har planer för dom platser vi brukar stå på

Zlasher
      Deltagare

Ja jag kan också komma tidigare om det behövs. Kom på att jag har ju lite ledlister som jag en gång i tiden har haft under en bil. Kanske ska leta fram dem och se om vi kan hänga upp dem som lite effektljus. Bara att koppla till ett batteri.

Sent from myself and I

Bubu
        Deltagare

jag skulle nog prata med arrangören. Man vet ju inte om dom redan har planer för dom platser vi brukar stå på

Bra, tackar! 🙂

Zlasher
          Deltagare

Jo som Fredsson skriver så vore ju det nog bra att ta kontakt med arrangörerna. Jag antar jag får rodda i det. Borde ju gå via facebook lättast. Bubu har du koll på hur många bilar vi blev tillslut förra året?

Sent from myself and I

Bubu
            Deltagare

Jo som Fredsson skriver så vore ju det nog bra att ta kontakt med arrangörerna. Jag antar jag får rodda i det. Borde ju gå via facebook lättast. Bubu har du koll på hur många bilar vi blev tillslut förra året?

Sent from myself and I

Runt 20 skulle jag gissa. Jag har skapat en anmälningstråd och kan få en upofattning om hur stort intresset är, ANMÄL ER DÄR! 🙂

Zlasher
              Deltagare

Ok bra!:)

Sent from myself and I

Bubu
                Deltagare

Ok bra!:)

Sent from myself and I

Oj vad Zlasher är snabb med Tapatalk! Jag hinner inte ens blunda så dyker upp svaren. 😀 😀 😀

Zlasher
                  Deltagare

Jajjemän! Fattar inte hur jag klarat mig utan denna app förut;)

Sent from myself and I

Vincent Berglund
                    Deltagare

Låter kanon med en egen parkeringsplats.
                      Sist så stod det en skoda i vägen 🙂

Bubu
                      Deltagare

Någon som har lust/tid att fotografera i samband led träffen? Kanske att göra en liten video på några minuter om man har utrustning för det? Det brukar uppskattas att titta kunna titta på efteråt. 🙂

bobban
                        Deltagare

Kommer ihåg förra året på vår träffen då polisen spärrade av så vi inte kom in i tid. Kanske ska försöka vara där rätt tidigt om vi ska upp med prylar och spärra av.

Bubu
                          Deltagare

Kommer ihåg förra året på vår träffen då polisen spärrade av så vi inte kom in i tid. Kanske ska försöka vara där rätt tidigt om vi ska upp med prylar och spärra av.

Me86
                            Deltagare

Jag med kan vara där i god tid innan å hjälpa till om det skulle behövas 🙂

tendency
                              Deltagare

Grymt att ni roddar i förbättringar! Vore kanon om vi kunde få till en avspärrning för våra bilar. Infoblad om klubben låter som en bra idé..

Hoppas att den enda gatulampan som var släckt på hela Barkarby i höstas (JUST VID OSS) lyser i vår. 😀

Bubu
                                Deltagare

Det är kul att vi fyller på med nästan alla årsmodell. Kommer ca. 5-6 bilar till, har vi en bil med alla årsmodell från 1998 till 2016. Tendency, ta med 2005-an också! 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.