Det är kul att vi fyller på med nästan alla årsmodell. Kommer ca. 5-6 bilar till, har vi en bil med alla årsmodell från 1998 till 2016. Tendency, ta med 2005-an också! 🙂
Någon som har lust/tid att fotografera i samband led träffen? Kanske att göra en liten video på några minuter om man har utrustning för det? Det brukar uppskattas att titta kunna titta på efteråt. 🙂
Jo som Fredsson skriver så vore ju det nog bra att ta kontakt med arrangörerna. Jag antar jag får rodda i det. Borde ju gå via facebook lättast. Bubu har du koll på hur många bilar vi blev tillslut förra året?
Sent from myself and I
Fick du någonsin tag på arrangörerna för denna träff?
Kommer jag med. Nån som åker från Västerås hållet och vill slå följe?
Och det står på deras sida nu att man ska kontakta dom om man vill ha en egen plats.
/D
Kommer jag med. Nån som åker från Västerås hållet och vill slå följe?
Och det står på deras sida nu att man ska kontakta dom om man vill ha en egen plats.
/D
Jo som Fredsson skriver så vore ju det nog bra att ta kontakt med arrangörerna. Jag antar jag får rodda i det. Borde ju gå via facebook lättast. Bubu har du koll på hur många bilar vi blev tillslut förra året?
Sent from myself and I
Har Du kontaktat dem? Det är bara 4 veckor kvar. Vi behöver förbereda oss om vi vill ha avspärrningsband osv… 🙂