Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
  • Författare
    Bubu
    Deltagare

Haha nu frågar de vad vi kan bidra med till dem om de ska avsätta plats för oss?

Vi kan bidra med att Subaruklubben är samlad på en och samma plats och man skulle kunna titta på många olika Subaru modeller på en och samma plats (Du skulle kunna skicka en lista på vilka bilar som planerar komma).

Bubu
      Deltagare

Haha nu frågar de vad vi kan bidra med till dem om de ska avsätta plats för oss?

Förresten, de behöver inte avsätta plats för oss, vi kan avspärra själva utan att de behöver göra nåt (vi kan avspärra på en plats där ingen annan står och där vi inte stör någon annan).

Tallen
        Deltagare

Står ju på deras sida att man ska ansvara för att det är städat på den plats som man har till förfogande. Det kan man bidra med.

/D

Zlasher
          Deltagare

Äh de verkar inte vara så intresserade att hjälpa till med något så vi kör eget race, nu har jag iaf försökt att prata med dem.
            Vi får ta och åka dit några innan ikea stänger och reka en bra plats och spärra av. Lär inte bara vara vi som vill göra det.
            Men någonstans runt där vi alltid stått vore ju bra.

Bubu
            Deltagare

Äh de verkar inte vara så intresserade att hjälpa till med något så vi kör eget race, nu har jag iaf försökt att prata med dem.
              Vi får ta och åka dit några innan ikea stänger och reka en bra plats och spärra av. Lär inte bara vara vi som vill göra det.
              Men någonstans runt där vi alltid stått vore ju bra.

Vi vill inte att de ska göra nåt utan vi vill bara få tillåtelse för att vi själva ska kunna avspärra. 🙂
              Är de inte intresserade av att vi själva skulle avspärra, har jag förstått rätt? Jag menar: om de inte är intresserade av att vi gör någonting själv, blir det konstigt att vi ändå gör nåt. Eller tänker jag fel? 🙂

bobban
              Deltagare

Hur har det gått med platser? Eller ska vi ställa oss och spärra av själva på det vanliga ställe vi brukar stå?

JDM Subaru Legacy 2.0 GT Spec B 2004

Zlasher
                Deltagare

Hur har det gått med platser? Eller ska vi ställa oss och spärra av själva på det vanliga ställe vi brukar stå?

Halloj. Vi kommer försöka spärra av själva. Då de ifrån arrangörens sida inte var intressant alls att hjälpa till.

Bubu
                  Deltagare

Halloj. Vi kommer försöka spärra av själva. Då de ifrån arrangörens sida inte var intressant alls att hjälpa till.

Vem vill vara där lite tidigare? Jag ställer upp gärna för att spärra av. Behöver vi inskaffa avspärrningsband, eller har klubben avspärrningsband? ;behöver vi inskaffa nåt annat?

Zlasher
                    Deltagare

Vi har inget ATA band vad jag känner till iaf. Så det måste vi kanske tjacka.

Sent from myself and I

bobban
                      Deltagare

Jag har band i firma bilen rött ö vitt

Zlasher
                        Deltagare

Utmärkt! d—0.o—b

Bubu
                          Deltagare

Kanon! Tar Du med den? 🙂

bobban
                            Deltagare

Kanon! Tar Du med den? 🙂

Jadå

Bubu
                              Deltagare

Jadå

Nais! 🙂

Zlasher
                                Deltagare

Okej. Har fått update av arrangörerna. De ska fixa en plats till oss. Men vi får spärra av den själva. Som tack får vi hjälpa till att hålla rent efter oss. Vilket jag inte ser som något stort problem då vi är en skötsam klubb. Tycker vi tar med lite svarta säckar som vi kan sätta upp. Skulle få en karta med vart vi får stå sen.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.