Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
  • Författare
    bobban
    Deltagare

Okej. Har fått update av arrangörerna. De ska fixa en plats till oss. Men vi får spärra av den själva. Som tack får vi hjälpa till att hålla rent efter oss. Vilket jag inte ser som något stort problem då vi är en skötsam klubb. Tycker vi tar med lite svarta säckar som vi kan sätta upp. Skulle få en karta med vart vi får stå sen.

Nice jag har blå sopsäckar samt avspärrningsband som jag kan ta med

Bubu
      Deltagare

Okej. Har fått update av arrangörerna. De ska fixa en plats till oss. Men vi får spärra av den själva. Som tack får vi hjälpa till att hålla rent efter oss. Vilket jag inte ser som något stort problem då vi är en skötsam klubb. Tycker vi tar med lite svarta säckar som vi kan sätta upp. Skulle få en karta med vart vi får stå sen.

Kanon! När ska vi (som spärrar av) vara där? Och när och var träffas de övriga?

Zlasher
        Deltagare

Haha du är awesome bubbis. Du fixar biffen:) brukar ju bli rätt kallt inför kvällarna. Nån som har bra grillar att ta med?

Sent from myself and I

Bubu
          Deltagare

Haha du är awesome bubbis. Du fixar biffen:) brukar ju bli rätt kallt inför kvällarna. Nån som har bra grillar att ta med?

Sent from myself and I

Max är ju där ganska nära, ska vi verkligen grilla?

Zlasher
            Deltagare

Kommer ju vara folk överallt på alla matställen. Vi brukar ju träffas och äta innan så grillar kanske inte behövs? Även om det vore mysigt? Ja jag vet inte. Om inte så grillar vi för att hålla värmen;)

Sent from myself and I

Fredsson
              Deltagare

Ska se om jag hittar min gammle grill 🙂

Zlasher
                Deltagare

Ska se om jag hittar min gammle grill 🙂

Ja gör det:) jag kan ta med kol om det behövs.

Zlasher
                  Deltagare

Ok. Nu har vi fått en plats. Typ mitt i smeten dock… ska se om jag kan ladda upp den nån stans.

Fredsson
                    Deltagare
                      Bubu
                      Deltagare

Zlasher
                        Deltagare

Precis. Telefonen ville inte markera länken till bilden. Men ni fixade biffen. Så vad tycker ni om denna plats?

Bubu
                          Deltagare

Precis. Telefonen ville inte markera länken till bilden. Men ni fixade biffen. Så vad tycker ni om denna plats?

Fördelen med denna plats är att det ör nära “mat”-sektionen. Vi skulle slippa grilla således. 🙂
                            Är det tillåtet att grilla förresten? Jag tror att jag inte har sett folk att grilla förra året.

Bubu
                            Deltagare

Väderprognosen ser bra ut.
                              Hoppas att det inte förändras. 😉

Vita_Vargen
                              Deltagare

Det var lite snack på facebook om att försöka arrangera lite tunnelkörning i samband med träffen. Hitta inte de inlägget när jag sökte nu men finns de fortfarande intresse?

Sätta upp ett antal kameror på stativ i valfri större tunnel o brumma lite Subbor igenom 🙂

WhySoSerious
                                Deltagare

Jag har precis börjat fota lite så kommer ta med kameran, är ni intresserade nu att kolla mina tidigare foton så får ni jättegärna kolla in min FB-sida 🙂

https://www.facebook.com/ViiLiifoto

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.